مراحل ارسال سفارش

مراحل ارسال سفارش

پس از تکمیل سفارش خرید و پرداخت در وبسایت تیک سرویس، سفارش مشتری جهت پردازش و ارسال به واحد مراسلات ارسال میگردد.

بر اساس مشخصات مشتری ، قبل از ارسال با ایشان هماهنگ و هزینه های ارسال به اطلاع مشتری میرسد. در صورت موافقت مشتری با هزینه پیک و باربری، ارسال کالا با شرایط ذیل  انجام خواهد شد.

  • تحویل کالا درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) میباشد. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
  • کالای سفارش شده فقط به شخصی تحویل میشود که بنام او ثبت شده است یا اینکه شخصی که پروفایل بنام اوست، شخص دیگری را جهت تحویل کالا معرفی نماید. در اینصورت شخص نامبرده باید با ارائه کارت ملی کالا را تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را امضاء نماید.
  • باز کردن جعبه و نصب کالا باید توسط نصاب مجاز شرکت مربوط راه اندازی شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.