قوانین و مقررات وبسایت تیک سرویس

قوانین و مقرارت:

در نظر داشته باشید که ورود کاربران به وب‏‌سایت tikservice.com هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تخفیفی و سایر خدمات ارائه شده توسط  فروشگاه tikservice.com  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین آن است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه tikservice.com  از سوی کاربر است.

قوانین:

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه tikservice.com  با قوانین جمهوری اسلامی ایران،قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش، استفاده از فایل های موجود در سایت و یا هرگونه استفاده از خدمات  فروشگاه tikservice.com اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه tikservice.com  استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شوند و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه tikservice.com به صورت الکترونیکی و مخابراتی (از طریق پست الکترونیکی، پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی و مخابراتی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها و خدمات، امکان دارد وبسایت تیک سرویس برای اعضای وب سایت، ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت خود را لغو کنند.

شماره ,,,,,,,,, تنها شماره‌ای است که  از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال خواهد کرد، لذا هرگونه پیامک تحت عنوان tikservice.com با شماره ای غیر از این شماره تخلف و سوء استفاده از نام tikservice.com خواهد بود.

سیاست های رعایت حریم شخصی:

tikservice.com به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت می‏‌کند.

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

tikservice.com به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت tikservice.com  به وسیله پیامک، ایمیل  به اطلاع مشتریان گرامی می رسد.

کاربران باید هنگام سفارش سرویس مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

کلیه سفارشات، پس از تأیید پرداخت پردازش می شوند.  در مورد مشاوره حضوری به محض تکمیل پرداخت  سفارش شما تایید می شود.

پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک پاسارگاد امکان پذیر خواهد بود.