نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت

در صورتیکه نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلیت و سرویس دوره ای کولر گازی و اسپلیت توسط سرویسکار کولر گازی مجرب و متخصص انجام شود، علاوه بر افزایش طول عمر کولر گازی و اسپیلت، موجب بهبود عملکرد آن در فصل تابستان می‌شود.

تیک سرویس به عنوان نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت در سطح شهر تهران و با داشتن تکنسین های  مجرب و آموزش دیده، آماده ارائه خدمات به شما مشتران عزیز در تمام نقاط تهران میباشد. شما میتوانید با تماس با مرکز خدمات مجاز تیک سرویس، در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیر و سرویس دستگاه خود اقدام و از خدمات ما بهره مند شوید.

 پرسش‌های متداول که ذهن شما را پیرامون سرویس کولر گازی و سرویس اسپلیت مشغول میکند:

برندهای پکیج دیواری تحت پوشش مرکز خدمات تیک سرویس بشرح ذیل میباشد

چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

کولرگازی همانند سایر کالاها نیاز به سرویس و تعمیر دارد.سرویس کولر گازی باعث می شود که عمر کولر گازی شما طولانی تر شود و شما بتوانید برای مدت زمان بیشتری از یک کولر گازی با کیفیت استفاده کنید. با سرویس دوره ای کولر گازی می توان حداکثر کارایی را از کولر گازی بهره مند شد. یکی از مزیت های سرویس کولر گازی این است که شما می‌توانید از آسیب ها و خرابی های قطعات داخلی کولر گازی جلوگیری کنید و به این ترتیب از خسارتی که ممکن است در اثر خرابی یک قطعه به بار آید جلوگیری کنید.

بهترین زمان سرویس کولر گازی و اسپلیت چه زمانی است؟

به نظر یک کارشناسان و متخصص کولر گازی و اسپلیت، بهترین زمان سرویس کولر گازی در فصل بهار و ابتدای شروع فصل گرم سال میباشد. محل زندگی و شرایط آب و هوایی شهر شما نیز در این زمان تعیین کننده میباشد. بطور مثال اگر در شهرهای جنوبی کشور هستید، سرویس کولر گازی در اواسط اسفندماه آغاز می‌شود و اگر در شهرهای معتدل ایران مانند تهران، شیراز، مشهد، کرج، اصفهان و … ساکن هستید، بهترین زمان جهت سرویس کولر گازی و اسپلیت، ابتدای خردادماه میباشد.

چرا سرویس سالیانه و دوره ای کولر گازی و اسپلیت ضرورت دارد؟

سرویس سالیانه و دوره ای کولرگازی اسپیلت، کولرگازی ایستاده، کولرگازی پنجره ای، و کولر گازی پرتابل یکی از مواردی است که قبل از شروع فصول گرم سال، باید انجام شود. منظور از سرویس دوره ای کولر گازی و اسپلیت، مدت زمانی است که شما به طور منظم کولر گازی و اسپلیت خود را سرویس می کنید. شاید به نظر شما سرویس سالیانه و دوره ای کولر گازی و اسپلیت یک کار اضافه و بیهوده باشد در حالیکه این امر باعث جلوگیری از هزینه های بالای تعمیرات و ایجاد خرابی در کولر گازی و اسپلیت میگردد.

معمولا سرویس دوره ای کولرگازی و اسپلیت اتاقهای سرور و مکانهایی که دستگاه مرتب روشن است، باید هر ۶ ماه یکبار انجام شود ولی در مواردی که استفاده از دستگاه زیاد نباشد، میتوان سرویس دوره ای را هرسال یا هر دوسال یک بار انجام دهید.

شما مشتری گرامی میتوانید سرویس سالیانه و دوره ای کولر گازی و اسپیلت خود را در تهران به نمایندگی مجاز تیک سرویس که عضو اتحادیه تهویه مطبوع تهران بوده و دارای تکنسینهای ماهر و آموزش دیده می باشند، بسپارید.

سرویس کولر گازی شامل چه مراحلی است؟

بدلیل اینکه کولرهای گازی و اسپلیت دائما در معرض گرد و غبار هستند، باید مرتبا سرویس شوند تا راندمان و کارایی آن افزایش یابد و باعث صرفه جویی در مصرف برق گردد.مراحل سرویس بشرح ذیل میباشد:

  • سرویس پنل داخلی کولرگازی اسپلیت
  • سرویس پنل خارجی کولرگازی اسپلیت
  • شستشوی فیلترهای پنل داخلی اسپیلت
  • چکاپ میزان گاز دستگاه
  • کنترل آمپراژ مصرفی دستگاه
  • کنترل نشتی احتمالی لوله های دستگاه
  • سرویس کولر گازی هر چند وقت یکبار باید انجام شود ؟

اگر استفاده مسکونی دارید، بهتر است از زمان خرید کولر گازی اسپلیت، سالی یکبار، و اگر استفاده تجاری و اداری دارید، هر 6 ماه یکبار، برای سرویس کولر گازی اسپلیت خود برنامه ریزی کنید تا دستگاه شما کارایی بهتری در چند سال بعد داشته باشد.

هزینه سرویس کولر گازی و اسپلیت به چه صورت تعیین می‌شود؟

عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی چیست؟

متداول ترین مشکلات سرویس کولر گازی چیست؟

چگونه بهترین سرویس کار کولر گازی و اسپلیت را انتخاب کنیم؟

 سرویس و تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت در تهران

مراحل سرویس و شستشوی کولرگازی و اسپلیت:

تمیز کردن کولر گازی اسپلیت (مرحله اول)

  • قبل از سرویس دستگاه، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید.
  • برق دستگاه را قطع کنید و مطمئن شوید که برق دستگاه قطع شده و دستگاه خاموش است.
  • قای دستگاه داخلی را باز کنید و فیلترهای داخل آن را شستشو نمائید.
  • پنل اواپراتور یا همان رادیاتوری که شبیه رادیاتور اتومبیل شماست را با برس نرم یا مسواک تمیز کنید. برای شستشوی بهتر میتوانید از اسپری کف استفاده نمایید.
  • سعی کنید آب یا محلولهای شستشو روی برد و الکتروموتور دستگاه نریزد.
  • پس از سرویس پنل داخلی اسپلیت، قاب روی آن را نصب کنید.
  • حال نوبت دستگاه بیرونی رسیده است، قاب دستگاه بیرونی را باز کنید.
  • روی قسمت برد کنترل و الکتروموتور و کمپرسور را با نایلون بپوشانید.
  • با برس نرم یا مسواک و محلول شستشوی کنرانسور، کندانسور یا همان رادیاتور بیرونی که شبیه رادیاتور اتومبیل شماست، را تمیز کنید.
  • پس از سرویس پنل خارجی اسپلیت، قاب آن را ببندید و دستگاه را روشن کنید.

کنترل و چکاپ گاز دستگاه (مرحله دوم)

  • اگر دستگاه کولر گازی اسپلیت شما مثل قبل سرمایش مطلوب دارد، کاری نیاز نیست انجام دهید
  • اگر دستگاه باد سرد نمیزند، نیاز به کنترل و چکاپ گاز دستگاه با گیج مخصوص دارد. در این مرحله باید از یک تکنسین یا سرویسکار مجاز کمک بگیرید. ما میتوانیم با اعزام سرویسکاران مجرب در این مرحله به شما کمک کنیم. برای این منظور با مرکز مجاز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

آبریزی و نشتی آب در کولرگازی اسپلیت (مرحله سوم)

  • در این مرحله باید قسمت درین و شنگهای تخلیه آب را بررسی کنید. هرگونه عدم تخلیه آب باعث نشتی آب در دستگاه میشود.
  • در این مرحله اگر نشتی آب را نتوانستید رفع کنید، باید از یک تکنسین یا سرویسکار مجاز کمک بگیرید. ما میتوانیم با اعزام سرویسکاران مجرب در این مرحله به شما کمک کنیم. برای این منظور با مرکز مجاز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.
  • برای سرویس کولر گازی اسپلیت، راحت ترین و مطمئن ترین راه، تماس با یک سرویسکار مجاز کولرگازی اسپلیت میباشد. ما میتوانیم با اعزام سرویسکاران مجرب و دوره دیده در تمامی نقاط تهران در این خصوص به شما کمک کنیم. برای این منظور با مرکز مجاز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به سرویس و تعمیر دستگاه شما اقدام نمائیم.

متداول ترین مشکلات و ایرادات کولر گازی و اسپلیت:

1-  دستگاه روشن است اما کمپرسور کولر گازی اسپیلت کار نمی‌کند.

2- به یکباره دستگاه خاموش شده و دیگر کولر گازی اسپیلت روشن نمی‌شود.

3- کولر گازی اسپیلت مثل همیشه محیط را خنک نمی‌کند.

4- کولر گازی اسپیلت روشن است و اما دستگاه باد گرم به محیط می‌دهد.

5- هنگام استفاده از کولر گازی اسپلیت، صدای ناهنجاری از پنل داخلی کولر به گوش می‌رسد.

6- سروصدای کولر گازی اسپلیت به نسبت حالت معمول، بیشتر شده است.

7- ریموت کولر گازی اسپلیت از کار افتاده و دستگاه را روشن نمی‌شود.

8- زمانی که کولر گازی اسپلیت را روشن می‌کنیم، چراغ‌های دستگاه قرمز شده یا بر روی پنل پیغام خطا را مشاهده می‌کنید.

9- پنل داخلی دستگاه کولر گازی اسپلیت پس از استفاده در مدت زمان طولانی، دچار یخ زدگی می‌شود.

در مرکز خدمات تیک سرویس، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت برندهای ذیل انجام می پذیرد:

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت اجنرال OGENERAL

یکی از برندهای معتبر در صنعت سرمایش و تهویه مطبوع، برند اوجنرال میباشد. کولرگازی و اسپلیت اجنرال در ایران نیز جزو برندهای خوب و پر طرفدار محسوب میشود. اگر شما کولر گازی اسپلیت اجنرال دارید می توانید برای سرویس کولر گازی اسپلیت اجنرال خود، با مرکز مجاز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ SAMSUNG

اسپیلت و کولر گازی سامسونگ یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در ایران می باشد. بیشتر مردم از خرید وسایل منزل برند سامسونگ رضایت بیشتری دارند. یکی از خدماتی که مرکز مجاز خدمات تیک سرویس ارائه میدهد، سرویس و تعمیرات کولر گازی و اسپلیت سامسونگ می باشد.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت ال جی LG

اسپلیت و کولر گازی ال جی نیز مانند برند سامسونگ در بین مردم ایران معروف است. همچنین شما می توانید در صورتیکه نیاز به سرویس و تعمیر کولرگازی و اسپلیت ال جی داشته باشید با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپلیت تراست Trust

اسپیلت و کولر گازی تراست یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در ایران می باشد. کولر گازی های این برند کیفیت بالایی داشته و در صورتی که هر شش ماه یکبار مورد سرویس قرار بگیرند طول عمر طولانی نیز دارند. یکی از خدماتی که مرکز مجاز خدمات تیک سرویس ارائه میدهد، سرویس و تعمیرات کولر گازی و اسپلیت تراست می باشد.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت تک الکتریک Tech Electric

یکی دیگر از برندهای کولر گازی و اسپیلت که در ایران استفاده میشود برند تک الکتریک میباشد. شما مشتری گرامی میتوانید جهت سرویس و تعمیر اسپلیت تک الکتریک با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت حایر Haier

برند حایر یک برند چینی است که محصولات این برند در کشورهای اروپایی و امریکایی و آسیایی فروش زیادی دارد. کولر گازی های این برند کیفیت بالایی داشته و در صورتی که هر شش ماه یکبار مورد سرویس قرار بگیرند طول عمر طولانی نیز دارند. جهت سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت حایر، با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت گودمن GOODMAN

داکت اسپلیت های گودمن جزو برندهای پر کاربرد بین کاربران ایرانی میباشد. این برند بیشتر در داکت اسپلیت های پر قدرت با ظرفیت های بالا معروف میباشد. شما مشتری گرامی میتوانید جهت سرویس و تعمیر انواع داکت اسپلیت های گودمن با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت آکس AUX

اسپلیت های آکس، جرو برندهای معتبر در صنعت سرمایشی میباشد. قبل از آن که قطعات داخلی اسپلیت آکس شما آسیب جدی ببیند به فکر سرویس دوره ای آن باشید. سرویس دوره ای کولر گازی آکس شامل شستشو پنل داخلی و خارجی و بررسی کلیه قطعات از نظر کارایی و سرویس و چکاپ قطعات دستگاه میباشد.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت توشیبا TOSHIBA

کولرهای گازی و اسپلیت توشیبا، بسیار دستگاه های مقاوم و برای کار در شرایط محیطی سخت ساخته شده است. قبل از اینکه بدلیل عدم سرویس دهی به موقع، به دستگاه شما آسیب برسد، نسبت به سرویس دستگاه خود اقدام نمائید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت ایوولی EVVOLI

این برند جزو برندهای پر طرفدار از بابت قیمت مناسب بین مصرف کنندگان ایرانی کاربرد دارد. جهت سرویس و تعمیر انواع کولرگازی و اسپلیت های ایوولی با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت میدیا Midea

یکی از برندهای پر طرفدار در ایران، کولرهای گازی و اسپلیت میدیا میباشد. شما باید برای سرویس دوره ای کولر گازی اسپلیت میدیا حداکثرهر سال یک بار اقدام نمائید تا طول عمر کولر گازی اسپلیت خود را افزایش دهید. شما مشتریان گرامی میتوانید از خدمات تیک سرویس در این خصوص بهره مند شوید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت اینورتر ال جی LG

این برند جزو برندهای پر طرفدار از بابت قیمت مناسب بین مصرف کنندگان ایرانی کاربرد دارد. جهت سرویس و تعمیر انواع کولرگازی و اسپلیت های اینورتر ال جی با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت میتسوبیشی MITSUBISHI

کولرهای گازی و اسپلیت میتسوبیشی، دستگاه های پرطرفدار، بسیار مقاوم و برای کار در شرایط محیطی سخت بخصوص مناطق گرمسیری ساخته شده است. قبل از اینکه بدلیل عدم سرویس دهی به موقع، به دستگاه شما آسیب برسد، با تماس با مرکز مجاز خدمات تیک سرویس، نسبت به سرویس دستگاه خود اقدام نمائید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت گری GREE

برند گری یک برند چینی است که محصولات این برند در کشورهای اروپایی و امریکایی و آسیایی فروش زیادی دارد. کولر گازی های این برند کیفیت بالایی داشته و در صورتی که هر شش ماه یکبار مورد سرویس قرار بگیرند طول عمر طولانی نیز دارند. جهت سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت گری، با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت پاناسونیک Panasonic

اسپلیت های پاناسونیک جزو برندهای پر کاربرد بین کاربران ایرانی میباشد. این برند بیشتر در داکت اسپلیت های پر قدرت با ظرفیت های بالا معروف میباشد. شما مشتری گرامی میتوانید جهت سرویس و تعمیر انواع کولرگازی و اسپلیت های پاناسونیک با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت هایسنس Hisense

این برند نیز جزو برندهای پر طرفدار از بابت قیمت مناسب بین مصرف کنندگان ایرانی کاربرد دارد. جهت سرویس و تعمیر انواع کولرگازی و اسپلیت های هایسنس با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت بوش Bosch

کولرهای گازی و اسپلیت بوش، دستگاه های پرطرفدار، بسیار مقاوم و برای کار در شرایط محیطی سخت بخصوص مناطق گرمسیری ساخته شده است. قبل از اینکه بدلیل عدم سرویس دهی به موقع، به دستگاه شما آسیب برسد، با تماس با مرکز مجاز خدمات تیک سرویس، نسبت به سرویس دستگاه خود اقدام نمائید.

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت کریر Carrier

یکی از برندهای معتبر در ایران، کولرهای گازی و اسپلیت کریر میباشد. شما باید برای سرویس دوره ای کولر گازی اسپلیت کریر حداکثر هر سال یک بار اقدام نمائید تا طول عمر کولر گازی اسپلیت خود را افزایش دهید. شما مشتریان گرامی میتوانید از خدمات تیک سرویس در این خصوص بهره مند شوید.

سرویس و تعمیر کولرگازی پنجره ای

تعمیر و سرویس کولر گازی پرتابل

سرویس کولرگازی اسپلیت

سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت ایستاده

شما مشتری گرامی میتوانید برای نصب، جابجایی،  شارژ گاز، تعمیر و سرویس کولرگازی اسپیلت خود در کلیه نقاط تهران، با مرکز خدمات تیک سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین جهت مشکل دستگاه شما اعزام گردد.

مدت زمان انجام سرویس کولر گازی

هزینه سرویس کولر گازی

عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی

آموزش سرویس کولر گازی

چقدر طول میکشد سرویس کار به محل اعزام شود ؟

هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار