مرکز خدمات تیک سرویس

مرکز تعمیر و سرویس هیتر گازی و جت هیتر

انواع هیتر-تیک سرویس

هیتر چیست

هیتر یا بخاری صنعتی وسیله ای می باشد که حرارت مورد نیاز کارخانجات، گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های پرورش قارچ و طیور را تامین می کند. هیتر با انواع سوخت های مختلف مانند گاز، گازوئیل، برق و دوگانه سوز کار می کند. تامین حرارت در جاهایی که جانواران و گیاهان را پرورش می دهند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دما از عوامل بسیار مهم و ضروری در پرورش جانداران است و اگر به صورت دقیق تنظیم نشود شاهد کاهش راندمان تولید خواهیم بود. عوامل مختلفی در ساخت هیترها دست به دست هم می دهند تا دستگاه از کیفیت و راندمان بالایی برخوردار باشد.

هیتر خانگی چیست

هیتر خانگی-تیک سرویس

هیترهای خانگی انواع مختلفی دارند که از این جمله می توانیم به هیتر خانگی برقی، هیتر خانگی فن دار و… اشاره نماییم، نقطه مشترکی که تمامی این هیترهای خانگی دارند تولید گرما می باشد اما کدام یک از این بخاری ها راندمان بیشتری دارند در ادامه مطلب اشاره خواهیم نمود. 

بهترین نوع بخاری های خانگی را می توانیم هیترهای برقی بدانیم که از راندمان بسیار بالایی برخوردار اند، هیترهای الکترونیکی به دو نوع تابشی و فن دار تقسیم می شوند. هیتر تابشی از گرمای بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

بخاری های برقی دارای فن می باشند که می توانند از طریق فن یا پروانه سرما را مکیده و به گرما تبدیل نمایند و در ادامه گرمای تبدیل شده را به سمت سالن هدایت نمایند، در نتیجه این امر سرعت گرم شدن اتاق توسط این هیتر بسیار بالا می باشد. 

هیتر گازی چیست

هیتر گازی- تیک سرویس

هیتر های گازی  نوعی از سیستم گرمایشی هستند که مستقل از سیستم موتور خانه ی مرکزی عمل می نمایند. هیتر های گازی هوا را مستقیما گرم می کنند به عبارت دیگر می توان گفت عملکرد این سیستم به صورت موضعی می باشد. با توجه به این که روش های مختلفی جهت تامین گرمایش محیط وجود دارد، این سیستم گرمایشی یکی از مناسب ترین روش ها به جهت گرم نمودن محیط نیز می باشد. این نوع هیتر به وسیله ی فن دمنده که در قسمت پشتی آن تعبیه شده است باد گرم را به فضا پرتاب می نماید. لازم به ذکر است برخی از این هیتر ها با کنترل اتوماتیک دما قادر به کنترل نمودن دمای فضا می باشند.

به طور کلی می توان گفت که هیتر های گازی به سه نوع فن دار، بدون فن و تابشی تقسیم بندی می شوند.

هیتر گازی فن دار

هیتر گازی فن دار یک هیتر کارگاهی بوده که به جهت تامین هوای گرم مکان های صنعتی، انبارها، سوله ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم گرمایشی به وسیله ی فن دمنده هوای گرم را به سمت محیط پرتاب می نماید. از جمله مزایای هیتر گازی فن دار می توان به تعیین جهت پرتاب گرما اشاره کرد که به صورت ۴ جهته می باشد. هیتر گازی فن دار دارای ترموستات محیطی می باشد که به طور اتوماتیک در زمان هایی که اکسیژن محیط کاهش پیدا می کند موجب خاموش شدن هیتر می گردد.

هیتر گازی بدون فن

این نوع هیتر تقریبا شبیه به هیتر های گازی فن دار هستند با این تفاوت که در ساخت آن ها به منظور جهت انتقال گرما، از فن استفاده نشده است و روشن بودن فن کاملا اختیاری می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای هیتر گازی بدون فن نسبت به هیتر گازی فن دار بی صدا بودن این سیستم گرمایشی می باشد که آن هم به علت عدم نیاز به روشن بودن فن می باشد. این نوع هیتر ها نسبت به هیتر های فن دار در سایز های بزرگتری طراحی و تولید می شوند.

هیتر گازی تابشی

هیتر های گازی تابشی، اجسام، افراد و ماشین آلات را به وسیله ی تابش گرما گرم می کنند. طرز کار این هیتر ها به این گونه می باشد که تشعشعات فرو سرخ تبدیل به گرما شده و افراد احساس گرما می کنند. به طور مثال در یک سوله که افراد فقط به دور یک میز در منطقه ی مشخصی فعالیت دارند استفاده از هیترگازی تابشی می تواند بسیار به صرفه و کارآمد باشد زیرا با بکارگیری این سیستم تنها محل فعالیت افراد گرم می شود و سایر قسمت های سوله و هم چنین حجم هوای موجود در سالن گرم نمی گردد.

هیتر برقی چیست

هیتر برقی- تیک سرویس

هیتر برقی دستگاهی می باشد که جریان الکتریکی را از پریز برق دریافت و آن را به گرما تبدیل می نماید. گرمای تولید شده با عبور جریان از موادی که دارای مقاومت الکتریکی بسیار بالا هستند تولید می گردد. از این لحاظ عملکرد هیتر های برقی کاملا شبیه به لوازم برقی دیگر مانند اتو های برقی می باشد.

هیتر های برقی به جهت گرم نمودن اتاق های کوچک که استفاده ی زیادی از آن ها نمی شود، بسیار مناسب و کارآمد بوده و همچنین در دیگر مکان هایی که گزینه ی دیگری جهت تامین گرما وجود ندارد مانند کانکس ها، مناطقی که خارج از شهر هستند و به گاز شهری دسترسی ندارند و … که صرف هزینه به جهت نصب سایر سیستم های گرمایشی مقرون به صرفه نیست، هیتر های برقی قادرند گزینه ی مناسبی برای گرم نمودن محیط های ذکر شده باشند.

هیتر برقی فن دار

این محصول دارای المنت بوده و به جای این که گرما را از طریق سطح به محیط منتقل کند، آن را از طریق فن به محیط پیرامون پرتاب می کند. بازده این محصول نسبت به نوع تابشی آن به مراتب بهتر است. این نوع هیتر به منظور تنظیم دما دارای ترموستات می باشد و از امنیت بالاتری نسبت به نوع تابشی آن برخوردار است. به دلیل پخش شدن هوای گرم تولید شده توسط المنت ها توسط فن دستگاه، هوای گرم در محیط به صورت لایه ای انباشته نمی شود.

هیتربرقی تابشی

این دستگاه گرما و حرارت را از طریق تابش گرما به محیط پیرامون خود منتقل می کند. گرمای تولید شده توسط المنت های دستگاه ایجاد می شود و از طریق یک سطح بازتاب کننده که در آن وجود دارد گرما را به محیط پیرامون منتقل می کند. برد های کنترل کننده در این محصول وظیفه قطع و وصل جریان را بر عهده دارند.

هیتر برقی صنعتی

این محصولات در دو مدل تک فاز و سه فاز در بازار وجود دارند. از هیتر برقی صنعتی به دلیل قدرت هوادهی بسیار بالا در سالن های بسیار بزرگ مانند سوله ها و کارخانه ها استفاده می کنند. هیتر برقی صنعتی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و نور خورشید برخوردار بوده و صدای بسیار کمی را تولید می کند. این دستگاه همچنین دارای فن آکسیال می باشد که زمانی که المنت های دستگاه خاموش می شوند به صورت خودکار شروع به کار کرده و المنت های دستگاه را خنک می کند.

جت هیتر چیست

جت هیتر دستگاهی است که انرژی گرمایی مورد نیاز برای محیط های مختلف را تامین کرده و این کار را بر اساس فرایند داغ شدن المنت ها انجام می دهد. جت هیتر ها انواع مختلفی دارند، یک نوع آن برقی بوده نوع دیگر با گازوئیل کار می کند که البته هر کدام هم معایب و محاسن خود را دارند.

جت هیتر برقی

همان طور که اشاره کردیم، جت هیتر یا به وسیله برق و یا بوسیله گازوئیل فرایند تولید گرما را انجام می دهد. در جت هیتر برقی در مرحله اول المنت هایی که داخل هیتر تعبیه شده اند، شروع به گرم شدن کرده و بر اثر گرم و روشن شدن آن ها گرما هم تولید خواهد شد.

در مرحله بعد بوسیله فن هایی که در پشت هیتر تعبیه شده اند، جریان هوای سرد وارد محفظه دستگاه می شود و بعد از عبور کردن از جلوی المنت ها هوای مذکور گرم شده و به محیط بیرون هم گرما می بخشد. هوای گرمی که به این شیوه تولید می شود، کاملا پاکیزه بوده و هیچگونه گاز و ذرات زیان آور ندارد.

در این فرایند هیچ گونه اشتعالی رخ نداده و گرمای ایجاد شدن در اثر گرم شدن المنت ها تولید و بر اساس جریان هوا به داخل فضای بیرون منتقل می شود. برای همین است که جت هیتر به عنوان یک دستگاه تولید هوای گرم سالم و پاک برای بسیاری از صنایع به خصوص صنایع غذایی که این موضوع برای شان مهم است، شناخته می شود.

جت هیتر گازی

این سیستم گرمایشی به دو نوع دودکش دار و بدون دودکش تقسیم بندی می شود. گرما در جت هیتر های گازی از شعله ی مستقیم دریافت شده و گرمایش محیط را تا ۴۰ الی ۵۰ درجه سانتی گراد افزایش می دهد. جت هیتر گازی با توجه به سوخت مصرفی،  موتور دستگاه را به حرارت مورد نیاز می رساند و سپس به وسیله ی فن دمنده گرما را به محیط انتقال می دهد.

تعمیرات و سرویس انواع هیتر

ممکن است موقعی که از هیتر استفاده می کنید خرابی هایی برای هیتر به وجود بیاید و آیا این خرابی قابل تعمیر است یا نه و کدام قطعات هیتر قابل تعویض هستند؟ چه افرادی قادر به تعمیر انواع مختلف هیترها هستند و چه خدماتی برای این کار ارائه می دهند و کدام یک از برندهای تولید کننده هیتر قابل تعمیر می باشد؟ اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ این پرسش ها هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

شایع ترین خرابی ها و ایرادهای انواع هیتر

هیترها ممکن است در طول مدت استفاده به دلایلی نظیر نوسانات برق، ضربه خوردن، اتصالی سیم رابط، استفاده ناصحیح و … دچار مشکلات و خرابی هایی شوند. در این بخش شایع ترین این مشکلات و خرابی ها را معرفی می کنیم. در نظر داشته باشید که تمامی این مشکلات قابل تعمیر می باشند.

  • هیتر خاموش شده و دیگر روشن نمی شود
  • هیتر روشن می شود اما قادر به گرم کردن نیست
  • المنت هیتر گرم نمی شود
  • ترموستات هیتر خراب شده است
  • تایمر هیتر خراب شده است
  • فن هیتر سوخته یا کار نمی کند
  • خاموش کن حرارتی هیتر از کار افتاده است
  • فن هیتر هنگام کار خیلی صدا می دهد
  • سیم رابط هیتر اتصالی یا قطعی دارد
  • دکمه ها و کلیدهای روی هیتر کار نمی کنند 

خدمات تعمیر هیتر تیک سرویس

از آن جا که تمامی خرابی هایی که ذکر شد قابل تعمیر می باشد، پس از خراب شدن هیترتان تعمیر کردن آن به جای خریدن یک هیتر نو کار عاقلانه ای است. تیک سرویس با داشتن تعمیرکارانی حرفه ای و مجرب هیتر شما را به بهترین نحو تعمیر می کنند. تیک سرویس خدماتی از قبیل عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات و رفع تمامی مشکلات انواع هیتر را ارائه می دهد که در ادامه به معرفی جزئیات این خدمات می پردازیم.

  • تعمیر برد الکترونیکی انواع هیتر
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد انواع هیتر
  • تعمیر المنت انواع هیتر
  • تعویض المنت انواع هیتر
  • تعمیر ترموستات انواع هیتر
  • تعمیر تایمر انواع هیتر
  • تعمیر فن انواع هیتر
  • تعویض فن انواع هیتر
  • تعمیر خاموش کن حرارتی انواع هیتر
  • تعمیر و تعویض سیم رابط انواع هیتر
  • عیب یابی و تعویض کلیدها و دکمه های روی هیترها
  • تعمیر و تعویض تمامی قطعات مکانیکی انواع هیتر
  • تعمیر و تعویض تمامی قطعات الکترونیکی انواع هیتر

تعمیر انواع مختلف هیتر

هیترها را به طور کلی می توان به سه دسته تقسیم کرد. هر نوعی از هیترها کارایی متفاوتی دارند و هرکس بنا به نیاز خود از یکی از انواع آن ها استفاده می کند. نوع اول هیترهای تابشی می باشد. هیتر تابشی هیتری است که گرما را از طریق میله های گرم کن خود منتقل می کند. رشته سیم هایی با مقاومت بالا دور میله های گرم کن پیچیده شده که وظیفه بازتاب انرژی گرمایی به محیط را دارند.

هیتر های تابشی دارای سه نوع مختلف هیتر دیواری، هیتر سنگی و هیتر صفحه ای هستند. هیترهای صفحه ای به مصرف پایین انرژی معروف هستند و بیشتر به همین دلیل مورد استفاده قرار می گیرند. نوع دوم هیترهای فن دار می باشند. هیتر فن دار برعکس هیتر تابشی اجازه نمی دهد لایه های هوای گرم در محیط و به خصوص زیر سقف ثابت بمانند، بلکه با استفاده از فن خود هوای گرم ایجاد شده را در تمام محیط پخش می کند.

هیترهای فن دار نسبت به دیگر انواع هیترها محیط را با سرعت بیشتری گرم می کنند. تنها مشکل در این هیترها وجود سر و صدای فن هنگام کار کردن می باشد. همچنین جالب است بدانید هیترهای سرامیکی نوعی از هیترهای فن دار هستند. و اما نوع سوم هیترها، هیترهای همرفتی می باشند. هیتر همرفتی با انتقال گرما به روش جا به جایی باعث گرم شدن محیط به صورت پایدار می شود.

سرعت گرم کردن محیط در هیترهای همرفتی نسبت به هیترهای فن دار کمتر است اما پایداری بیشتری دارد. به همین دلیل از هیترهای همرفتی در مناطق مسکونی، منازل، اتاق نشیمن و اتاق خواب ها استفاده می شود. علاوه بر این ها دو نوع هیتر به نام های هیتر ذخیره در شب و هیتر برقی زیرسطحی نیز وجود دارند که بسیار کمتر از دیگر انواع آن مورد استفاده قرار می گیرند.

  • تعمیر هیتر تابشی

  • تعمیر هیتر صفحه ای

  • تعمیر هیتر سنگی

  • تعمیر هیتر فن دار

  • تعمیر هیتر سرامیکی

  • تعمیر هیتر همرفتی

معرفی انواع هیتر های برقی، تعمیر و سرویس

هیتر های برقی با توجه به تعداد و نوع المنت، توان الکتریکی، نحوه اتصال و قطع شدن مدار، شکل ظاهری هیتر یا اجاق برقی و سیستم کنترل آن دسته بندی می شوند.

در ادامه به آموزش باز و بست کردن دستگاه هیتر و عیب یابی بخاری برقی و تعمیر آن می پردازیم. معمولا نحوه سرویس دوره ای و نکات آن را در دفترجه راهنمای هیتر های برقی درج می کنند. چگونه اتصالات را چک کنید، عایق بندی دستگاه را ببینید و در صورت وجود مشکل آن را به صورت ابتدایی حل کنید.

در ادامه به برخی از مشکلات هیتر برقی می پردازیم که خودتان به توانید این مشکل را حل کنید و اگر مشکل کمی بزرگ تر شد لازم است که حتما کار را به یک تعمیرکار با تجربه بسپارید چرا که ممکن است تعمیر بدون تجربه خرابی های بیشتری را به بار بیاورد.

چه ابزاری برای سرویس هیتر برقی خانگی لازم است

  • پیچ گوشتی تخت یا دوسو
  • پیچ گوشی چهارسو
  • انبردست
  • انبر دم باریک
  • انبر سیم چین
  • فازمتر
  • فرچه سیمی
  • مولتی متر

نکات ایمنی در هنگام تعمیر هیتر برقی خانگی

  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید.
  • از بخاری برقی که المنت های آن شکسته اند یا خراب شده اند استفاده نکنید چرا که احتمال آتش سوزی در این موارد بالاست.
  • تحت هیچ شرایطی از هیتر برقی که شبکه محافظ یا عایق سرامیکی ندارد استفاده نکنید.
  • پریز و سیم های بخار برقی شما باید بتوانند جریان بالا را تحمل کنند چرا که مصرف جریان هیتر های برقی بالاست.
  • لبه های صفحه های صیقلی منعکس کننده گرمای المنت ها به شدت تیز هستند در هنگام باز کردن و بستن آن ها حتما دقت لازم را به خرج دهید. برای باز کردن و بستن آن ها می توانید از دم باریک استفاده کنید.
  • برای این که راندمان هیتر برقی خود را حفظ کنید حتما هر چند وقت یکبار صفحات صیقلی را با احتیاط های لازم که بالاتر گفته شد تمیز کنید. برای تمیز کردن صفحات صیقلی ابتدا شبکه محافظ را جدا کنید سپس با یک دستمال تمیز بدون پرز صفحات صیقلی را تمیز کنید. اصلا از بنزین، تینر و … که آتش گیر هستند برای تمیز کردن استفاده نکنید!
  • اگر المنت دستگاه باید تعویض شود حتما از المنت با مقاوت مشابه استفاده کنید برای این که از مقاومت المنت ها آگاه شوید کافیست از یک اهم سنج استفاده کنید.
  • برای باز کردن و بستن قطعات هیتر برقی، ابتدا دو شاخه رابط برق را از پریز دربیاورید و پس از گذشت مدتی که دستگاه سرد شد، پیچ های آن را باز کنید.

چگونه هیتر برقی را باز کنیم

  • به کمک پیچ گوشتی تخت شبکه محافظ المنت را کمی به بالا فشار دهید تا از جای خود خارج شود و بتوانید آن را در بیاورید. برای درآوردن محافظ ابتدا پین پایین سپس پین بالا را جدا کنید. بعد از درآوردن محافط نوبت به صفحات صیقلی می رسد.
  • برای درآوردن صفحات صیقلی منعکس کننده گرما، پیچ گوشتی دوسو را از بغل به آن ها وارد کنید تا از جای خود حرکت کنند. سپس به آرامی آن ها را جدا کنید. صفحات چپ و راست با این روش جدا می شوند.
  • بعد از باز کردن شبکه محافظ و صفحه های صیقلی محافظت کننده، هیتر را برگردانید و پیچ کلید را با پیچ گوشتی چهارسو باز کنید.
  • بعد از باز کردن پیچ های کلید به کمک انگشتان دستتان، کلید را به آرامی بیرون بکشید. اگر نتوانستید کلید را بیرون بکشید از پیچ گوشتی دوسو برای بیرون آوردن کلید استفاده کنید. احتیاط کنید تا آسیبی به بدنه هیتر و کلید نرسد.
  • سیم های رابط المنت و بخاری را باز کنید.
  • با رعایت نکات امنیتی و ایمنی صفحه اصلی را جدا کنید و بیرون بیاورید. در هنگام بیرون آوردن باید سر سیم های رابط را از ترمینال کلید جدا کنید.
  • پیچ های المنت ها را باز کنید و در صورت نیاز آن ها را با المنت های جدید تعویض کنید.
  • اگر به نظرتان ممکن است جای قطعات را فراموش کنید، روی یک کاغذ نقشه آن ها را بکشید تا با این مشکل روبرو نشوید.
  • اگر مشکل هیتر برقی شما رفع نشد و نیاز به یک فرد متخصص دارید می توانید از خدمات فنی تیک سرویس استفاده کنید تا مشکل شما به سرعت، پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام شود.

خرابی های هیتر برقی فن دار

  • هیتر روشن نمی شود

پریز برق، برق ندارد 

سیم برق قطعی دارد 

ترموستات خراب است 

کلید چند حالته خراب می باشد 

ترموستات ایمنی المنت ها خراب است

  • فن هیتر روشن نمی شود

فن سوخته است

کلید چند حالته خراب است

  • گرمای هیتر کم می باشد

المنت باد گرم یا المنت باد خیلی گرم قطع می باشد 

فن نیم سوز شده است

  • فن روشن می شود ولی در حالت گرم، گرما ندارد

المنت ها قطع هستند

کلید چند حالته خراب است 

ترموستات خراب است

ترموستات ایمنی المنت ها خراب است 

  • بعد از چند لحظه کار کردن المنت خاموش می شود

ترموستات خراب است 

ترموستات ایمنی المنت ها خراب است 

  • حالت چرخش هیتر غیر فعال است

موتور گیربکس خراب است 

کلید حالت چرخش خراب است 

بازو های مکانیکی خراب شده است

مناطق تحت پوشش مرکز خدمات تیک سرویس بشرح ذیل میباشد

  • مرکز تخصصی تعمیرات هیتر شرق تهران

تهران پارس ، نارمک ، استخر ، شهرک کاج ، شیان ، لویزان ، مبارک آباد ، حسین آباد ، کوی گلستان ، شهرک امید ، شمیران نو ، شمس آباد

  • مرکز تخصصی تعمیرات هیتر شمال تهران

زعفرانیه ، محمودیه ، الهیه ، قیطریه ، نیاوران ، فرمانیه ، کامرانیه ، داوودیه ، جماران ، کاشانک ، دارآباد ، آجودانیه ، صاحبقرانیه ، پاسداران ، گلستان ، دروس ، دزاشیب ، تجریش ، حصاربوعلی ، مینی سیتی ، اقدسیه ، اراج ، ازگل ، لویزان ، شیان ، سوهانک ، چیذر ، قیطریه ، قلهک ، دولت ، اختیاریه ، احتشامیه ، دروس ، دربند ، تجریش ، باغ فردوس ، ولنجک ، منظریه ، اوین ، درکه ، پارک وی ، فرشته ، جردن ، گاندی ، ظفر ، سعادت آباد ، ولیعصر ، شهرک غرب ، کوی فراز ، فرحزاد ، ایوانک ، یوسف آباد ، امانیه ، بلوار آفریقا ، ولیعصر ، شهرک سئول ، ونک ، ملاصدرا ، شیخ بهایی‎

  • مرکز تخصصی تعمیرات هیتر غرب تهران

پونک ، سردار جنگل ، باغ فیض ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، شهرک نفت ، کن ، چیتگر ، شهرک یاس ، شهرک راه آهن ، دهکده المپیک ، کوهک ، شهرک گلستان ، شهرک چیتگر ، شهرک شهید باقری ، آزاد شهر

کافیست با کلیک روی ثبت آنلاین درخواست خدمات  یا با تماس با شماره های زیر، سفارش تعمیرات هیتر خود را ثبت نمائید

دفتر مرکزی: ۸۸۸۶۵۰۶۹-۸۸۸۶۳۹۵۰-۰۲۱
شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱
غرب تهران: ۴۴۶۷۵۱۶۲-۰۲۱
بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “مرکز تعمیر و سرویس هیتر گازی و جت هیتر

  1. مسعود الله ویس گفت:

    سلام وقتتون بخیر .من یه هیتر زمینی مدل پلار dfa180tدارم پمپ گازوییل و فن ان سوخته از کجا میتونم گیر بیارم

    1. سلام و عرض احترام
      شما تو اینترنت خدمات پس از فروش پلار رو سرچ کنید، تماس بگیرید تا نزدیکترین نمایندگی خدمات پلار به شمامعرفی بشه تا بیاد و مشکل شما رو حل کنه.
      با تشکر

  2. سجادی گفت:

    سلام جت هیتر موشکی برقی داخل مرغداری کار میکرد خاموش شد روشن نمیشه ترموستات هم سالم

    1. سلام و عرض ادب
      از روی پلاکارت دستگاه ببینید مربوط به چه شرکتی است.
      با نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس بگیرید تا تکنسین مجاز کار شما را انجام دهد.
      با تشکر

  3. سلام هیتر گازی داخل سالن بدون دود کش بود خیلی کارگرها سر درد گرفتیم آلان که لوله گذاشتیم بازم بوی گاز میاد وسردرد وسرگیجه داریم مشکل ازچیست؟

    1. سلام و عرض احترام
      حتما با مرکز خدمات دستگاه هیتر تماس بگیربد تا جهت بررسی سیستم دودکش و تخلیه دود دستگاه تکنسین اعزام کنند.
      با تشکر

  4. حسام گفت:

    سلام آسیابی هیتر جت گازوییلی میخام لطفا کمک کنید.۰۹۹۰۹۶۰۱۰۱۲

    1. با سلام و عرض احترام
      مارک و مدل دستگاهتون چیه؟

  5. Ezad Bayat گفت:

    سلام جت گازی موشکی داخل سالن مرغداری دارم خاموش روشن میشه.ترمستات هم سالمه.دو بار ترمستات عوض کردیم نشد که نشد.مشکل از کجاست

    1. علیرضا تحصیلداران گفت:

      سلام و درود
      با واحد فنی و مهندسی شرکت تماس حاصل نمایید 02188865069

  6. نوروز گفت:

    سلام وقت بخیر
    هیتر گازی آذر تهویه داریم روشن نمیشه چراغ زرد رنگ روشن شده (limit thermostat error)
    مشکل از چی میتونه باشه
    تشکر از شما

    1. علیرضا تحصیلداران گفت:

      سلام و درود
      طبق ارور به نظر مشکل باید از ترموستات هیترگازی باشه ولی برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.02188865069
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image