وبلاگ اخبار تاسیسات

معرفی مجلات مطرح تاسیسات جهان

معرفی نشریات تاسیات جهان

مجلات مطرح تاسیسات جهان

  • مجله بین المللی The International Journal of Refrigeration

مجله International Journal of Refrigeration

این توسط الزویر چاپ می شود. مطالعه این مجله برای همه کسانی که علاقه مند هستند که از تحقیقات و اخبار صنعتی در زمینه های برودتی، تهویه مطبوع و زمینه های مرتبط آگاه شوند بسیار مفید می باشد. مطالب این ژورنال درمورد مبردهای جایگزین و مباحث جدید در زمینه جوش، میعان، پمپ های حرارتی، یخچال مواد غذایی، دی اکسید کربن، آمونیاک، هیدروکربن ها، یخچال مغناطیسی در دمای اتاق، خنک کننده های جذبی، مواد تغییر فاز و دوغاب، کمپرسورها و خنک کننده خورشیدی می باشد.

  • مجله International Journal of Air-Conditioning and Refrigeration

مجله International Journal of Air-Conditioning and Refrigeration

این مجله به عنوان تنها مجله بین المللی در زمینه تهویه مطبوع و تبرید در آسیا می باشد. موضوعات این مجله در مورد تجهیزات کنترل دمای محیط داخلی، دینامیک سیال، ترمودینامیک، انتقال گرما و فناوری های مرتبط با نانو می باشد، همچنین علاوه بر این موضوعات این مجله نگاهی به موضوعات فناوری های انرژی آینده مانند سلول سوختی، توربین بادی، سلول خورشیدی، گرما، انرژی زمین گرمایی دارد.

  • مجله Modern Refrigeration And Air Conditioning

مجله Modern Refrigeration And Air Conditioning

این مجله در مورد اصول اولیه تبرید و تهویه مطبوع مدرن مطالبی را ارائه می دهد. با توجه به پیشرفت صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع ضروریست که تکنسین ها دانششان را با توجه به مطالب روز، به روز کنند. این مجله در مورد تغییرات فنی و قوانین EPA، مبرد های جدید و جایگزین، بازیابی و بازیافت مبرد ها مطالبی را ارائه می دهد.

  • مجله Journal of Refrigeration, Air Conditioning, Heating and Ventilation

مجله Journal of Refrigeration, Air Conditioning, Heating and Ventilation

این مجله چاپی و الکترونیکی در همه زمینه های تبرید، تهویه مطبوع و تهویه حرارتی متمرکز شده است. این مجله در مورد تبرید غیر چرخه ای و چرخه ای، نحوه فشرده سازی بخار و چرخه جذب بخار، خنک کننده الکترومکانیکی، تهویه مطبوع داکت (اسپلیت) و پنجره ای، فن آوری های فتوولتائیک و خورشیدی حرارتی، هیدرونیک و کویل های آب، عملیات لوله کشی و ساخت ورق فلزی اطلاعات به روزی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

این مجله مهم ترین مقالات تحقیقاتی جدید را در قالب بررسی ها و گزارش در کلیه زمینه های مربوط به حوزه تهویه مطبوع و تاسیسات در جهان منتشر می کند.

  • مجله Refrigeration and Air Conditioning

مجله Refrigeration and Air Conditioning

این مجله به مرور مطالبی درباره انتقال گرما، چرخه معکوس کارنو، چرخه گاز، چرخه سیکل تبرید، چرخه سیکل تبرید تراکمی، خواص سیستم تبرید، سیستم فشرده سازی بخار، سیستم های برودتی، سیستم تبرید آبشاری، عیب سنجی در سیستم های تبرید و تهویه مطبوع به کار رفته در محیط، تخمین بار حرارتی می پردازد.

  • مجله REHVA European HVAC Journal

مجله REHVA European HVAC Journal

REHVA Journal یک مجله فنی و عملی برای متخصصان صنعت HVAC است. این مجله برای خواندن توسط طراحان، مشاوران، تولید کنندگان، سرمایه گذاران، پیمانکاران مکانیک، شرکت های نمایندگی و فروش، معماران متخصصان بخش انرژی، مسئولان نهادهای دولتی و غیره طراحی شده است.

  • مجله Energy and Buildings

مجله Energy and Buildings

این مجله یک مجله بین المللی است که با استفاده از منابع و تحقیقات روز جهان به مصرف انرژی در ساختمان ها می پردازد. هدف این مجله ارائه نتایج تحقیقات جدید و روش های جدید اثبات شده با هدف کاهش نیازهای انرژی ساختمان و بهبود کیفیت محیط داخلی می باشد. مجله انرژی و ساختمان مقالات قابل توجهی را در پیشبرد علوم ساختمان در نظر گرفته و منتشر می کند. اولویت این مجله مقالات پژوهشی عملی و آزمایشگاهی است که نوآوری های قابل توجهی را گزارش می دهند.

این مجله عناوینی مانند بررسی تقاضا و مصرف انرژی در ساختمان های موجود و آینده، پیش بینی و اعتبار سنجی کیفیت محیط داخلی از جمله سلامتی و راحتی آسایش حرارتی در مقابل سرما و گرما، تهویه طبیعی، مکانیکی و مخلوط، توزیع هوا در ساختمان ها، کاربرد منابع و انرژی خورشیدی و سایر انرژی های تجدید پذیر در ساختمان ها، تعادل انرژی در مجتمع های ساختمانی (مسکونی، تجاری، صنعتی، عمومی و سایر ساختمان ها)، اقدامات برای بهبود بهره وری انرژی از HVAC & R و سایر سیستم های فنی در ساختمان های مسکونی، تجاری، عمومی و صنعتی و فضاهای نیمه باز، سیستم های بازیابی حرارت در ساختمان ها، گرمایش و سرمایش در ساختمان ها، حفاظت از انرژی در محیط ساخته شده، ساخت ساختمان های کارآمد از نظر انرژی، فیزیک ساختمان، پایداری انرژی، انعطاف پذیری و سازگاری جوی در ساختمان ها، ارزیابی و کنترل سیستم های گرمایی و روشنایی داخل ساختمان، عملکرد کلی ساختمان و ساختمان های هوشمند، بررسی ارتباطات بین طراحی معماری، سیستم های مکانیکی و سیستم های روشنایی، مواد جدید در ساختمان ها و تأثیر آن ها بر تقاضای انرژی، بررسی شرایط طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها براساس بهینه سازی انرژی، بررسی ذخیره انرژی حرارتی و سیستم های ساختمانی فعال حرارتی، بررسی عملکرد انرژی ساختمان ها، بهسازی و نوسازی انرژی منازل مسکونی، بررسی بازده چرخه انرژی ساختمان ها، بررسی ساختار معماری و راندمان انرژی در ساخت و ساز، بررسی جنبه های مربوط به انرژی ساختمان ها پس از وقایع فاجعه بار بررسی می کند.

  • مجله Refrigeration and Air Conditioning Technology

Refrigeration and Air Conditioning Technology

این مجله تکنسین و کارآموزان را با دانش و مهارت های لازم برای نگهداری و عیب یابی پیچیده سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع و تبرید، آشنا می کند. این مجله برای درک خدمات و تعمیرات مدرن HVAC ، چالش های زیست محیطی و راه حل های آن ها برای تکنسین و کارآموزان چاپ می شود. این مجله با همگام سازی محتوا با آخرین استانداردهای صنعت، به یک منبع قابل اعتماد در ارائه مطالب پیشرو در زمینه تهویه مطبوع و فعالیت های مهارتی برای آمادگی فراگیران تبدیل شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image