وبلاگ موتورخانه و گرمایش

ویژگی های یک پکیج خوب کدام است؟

ویژگی یک پکیج خوب کدام است؟

با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن انواع وسایل و تجهیزات به روز در زندگی انسان ها شرایط برای یک زندگی راحت تر و با آرامش بیشتر مهیا شد. انسان ها با کشف و ساخت این وسایل به دنبال راحتی بیشتر خود و همچنین دخالت کمتر دست و وسایل دستی برای رفع احتیاجات خود بودند. پکیج های دیواری و زمینی هم به همین منظور ساخته شده و توسعه پیدا کردند. برای اینکه همین پکیج ها اسباب راحتی و آرامش را در زندگی فراهم آورند باید از نمونه ها خوب و با کیفیت آنها خرید کنید. در ادامه برخی از ویژگی های یک پکیج خوب را به شما معرفی می کنیم:

 

 

 

  • همانطور که گفتیم پکیج ها هم مانند خیلی وسایل دیگر محصول تکنولوژی روز دنیا بوده و در ساخت آنها سعی شده است کمترین دردسر و دود و کثیفی را برای انسان ها داشته باشد. بنابراین یکی از ویژگی های پکیج خوب این است که دود و کثیفی نداشته و به خوبی بسوزد و نتیجه فعالیت و کار آن باعث تولید دود و آلاینده های دیگر نشود.
  • دومین ویژگی یک پکیج خوب این است که تمامی المان ها و ویژگی های یک پکیج ایمن در آنها رعایت شده باشد. مثلا اینکه سیستم تامین سوخت و گاز آن ایمنی لازم را داشته و در صورت بروز مشکل گاز در آن پخش نشود و یا اینکه نحوه روشن شدن شعله هم به شکلی طراحی شده باشد که ایمنی دستگاه و استفاده کنندگان را حفظ کند.

 

 

 

 

 

 

  • یک پکیج خوب خطر نشت منو اکسید کربن در فضای تنفسی را نخواهد داشت و مانند بخاریهای قدیمی لازم نیست نگران این موضوع باشید. چون طراحی پکیج ها عموما به این شکل است که دودکش آنها دارای سیستم ایمنی بوده و در صورت بروز انسداد و یا مشکل در دودکش سیستم ایمنی هشدارهای لازم را خواهد داد. در واقع از ویژگی های یک پکیج خوب طراحی ایمنی دودکش در آن است به شکلی که در هر حال احتمال نشت و بازگشت گازهای خطرناک در خانه و محل استفاده از آن وجود نداشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

  • در گذشته هزینه های زیادی برای گرم و سرد کردن خانه ها و ساختمان ها و همچنین تهیه آب گرم برای حمام و مصرف بهداشتی صرف می گردید اما امروز با ساخت و طراحی پکیج ها این نیازها با کمترین هزینه برای مصرف کنندگان رفع می گردد. استفاده از گاز شهری و یا سوخت های دیگر در سیستم پکیج ها باعث شده است، مصرف انرژی در آنها بسیار پایین آمده و همین امر این دستگاهها را مقرون به صرفه میکند. بنابراین یکی دیگر از ویژگی های یک پکیج خوب کاهش مصرف انرژی و متعاقب آن کاهش در هزینه ها خواهد بود که البته برای مصرف کنندگان این نکته بسیار حائز اهمیت است و به خصوص در سال های اخیر توجه مصرف کنندگان به سمت تولیداتی بوده است که هر چه بیشتر این موضوع را در طراحی خود لحاظ کرده اند.
  • در پکیج های دیواری با طراحی و نصب مناسب از لوله کشی های طویل و پیچ در پیچ استفاده نمی شود و نصب آن در نزدیکترین نقطه به فضای مورد استفاده اتفاق می افتد و همین موضوع زیبایی و البته مصرف انرژی در این دستگاهها را کاهش داده است.

 

 

  • پکیج های خوب و با طراحی به روز هزینه شارژ ماهانه و تعمیرات و نگهداری کمی داشته و نصب و راه اندازی آنها به سهولت و با کمترین هزینه انجام می شود. ضمن آنکه دارای سنسور دود خواهند بود تا امنیت کاملتر و بیشتری داشته باشند.
  • پکیج های با طراحی مناسب این ویژگی را دارند که می توانید دما را در آنها به میزان دلخواه تنظیم کنید و عملکرد آنها آرام و بی صدا است. امکان تولید آب گرم در هر لحظه از شبانه روز هم در این پکیج ها وجود دارد.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image