وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش, وبلاگ موتورخانه و گرمایش

تاریخچه شرکت ایران رادیاتور

تاریخچه شرکت ایران رادیاتور

تاریخچه شرکت ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یا گروه صنعتی ایران رادیاتور با تولید رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ دیواری،پکیج شوفاژ زمینی و مشعل های خانگی و صنعتی به بزرگترین کمپانی تولید کننده این محصولات در کل خاورمیانه تبدیل شده است. شرکت ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ در بدو امر با استفاده از چند ماشین صنعتی و تعداد محدودی کارگر شروع به فعالیت نمود. در آن زمان صنعت ریخته گری در ایران پیشرفت چندانی نداشت و اغلب دستگاهها و شیوه های ریخته گری از اروپا وارد می شد و ایران در ریخته گری رادیاتورهای آلومینیومی هنوز به خود کفایی نرسیده بود. شرکت ایران رادیاتور در سال های اول در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع فعالیت خود را با امکانات محدود آغاز کرد و در سال ۱۳۵۹ اولین رادیاتورهای آلومینیومی تولید این شرکت وارد بازار ایران شد و در بین مصرف کنندگان با استقبال بسیار خوبی هم روبرو گردید.

 

 

 

توسعه کارخانه ایران رادیاتور

در سال ۱۳۶۹ به دلیل استقبال مصرف کنندگان از محصولات این شرکت متولیان آن تصمیم به توسعه این کمپانی گرفتند و و کارخانه به شهر رشت انتقال داده شد و در همان سال ها تولیدات با برند عمو یادگار روانه بازار گردید و کیفیت بالای رادیاتورهای آلومینیومی این شرکت باعث شد، خیلی زود جای نمونه های مشابه خارجی را در بازار ایران بگیرد و همینطور صادرات این محصولات به ۳۰ کشور دنیا در همین سال آغاز گردید.

تولید مشعل های خانگی و صنعتی

در سال ۱۳۷۰ طراحان و صاحبان شرکت ایران رادیاتور تصمیم به طراحی و تولید مشعل های خانگی و صنعتی گرفتند و فعالیت خود را در این زمینه در همین سال آغاز کرده و خیلی زود در تولید مشعل های خانگی و صنعتی به برند معروف و مشهوری در دنیا تبدیل شدند.

 

 

سایرمحصولات ایران رادیاتور

از بین محصولات ایران رادیاتور به رادیاتورهای آلومینیومی و مشعل های خانگی و صنعتی اشاره کردیم. ایران رادیاتور در سال ۱۳۷۸ محصول جدیدی روانه بازار کرد و آن انواع حوله خشکن در حمام ها بودند و همین تولیدات باعث شد در سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۸ از طرف وزارت بازرگانی نشان تولید کننده برتر و صادر کننده نمونه را دریافت کند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی از محصولات با کیفیت و خوب شرکت ایران رادیاتور پکیج های دیواری هستند که این کمپانی در سال ۱۳۸۳ شروع به طراحی و تحقیقات در زمینه ساخت آنها کرد. در مرحله اول قطعات مورد نیاز برای ساخت پکیج دیواری به صورت SKD وارد شد. این قطعات از بهترین و با کیفیت ترین کشورهای تولید کننده آنها سفارش داده شده به طوری که فقط موتور پکیج های دیواری از شرکت معروف آلمانی به نام WILLO خریداری می شدند. علاقه و پافشاری شرکت ایران رادیاتور در تامین قطعات از کشورهای صاحب برند و با کیفیت منجر به تولید محصولات ماندگار و با کیفیت و البته با دوام توسط این شرکت گردید و خیلی زود توانست با برند معروف ایرانی بوتان در این زمینه رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

 

 

 

تولید لوله های چند لایه

از محصولات دیگر شرکت ایران رادیاتور تولید لوله های چند لایه است. ساخت لوله های چند لایه توسط این کمپانی در سال ۱۳۷۸ آغاز گردید و در ادامه به تولید و طراحی رادیاتورهای پنلی فولادی منجر شد. آنچه در ساخت و تولید محصولات این کمپانی حرف اول را می زند، کیفیت درجه یک قطعات و استفاده از تکنولوژی روز دنیا است. این روش و ذهنیت در مدیران شرکت بعد از مدتی آن را به سه شرکت برتر تولید کننده رادیاتورهای آلومینیومی و مشعل های صنعتی تبدیل نمود و همین روند باعث شد جزو ده شرکت برتر تولید کننده پکیج شوفاژ های دیواری قرار بگیرند.

 

 

محصولات شرکت ایران رادیاتور

در مطلب فوق به صورت کلی در مورد محصولات شرکت ایران رادیاتور صحبت کردیم و برای آشنایی بیشتر علاقمندان به محصولات این شرکت لیستی از آنها معرفی خواهیم کرد:

  • انواع رادیاتورهای پنل، اکو، کال، درای، DUAL، TEMPO ، SOLAR ، FIRE و برخی دیگر
  • انواع پکیج دیواری و زمینی
  • مشعل های گازوئیل سوز، دوگانه سوز، گاز سوز، خط گاز
  • حوله خشک کن در مدل های Balenum ، Oasis ، Corum
  • لوله های تلفیقی شامل اتصالات و لوله های تلفیقی و اتصالات رزوه ای، اتصالات رزوه ای و اتصالات پرسی، اتصالات پرسی و لوازم جانبی
  • لوله های پنج لایه ایران رادیاتور
  • کولرهای گازی اسپیلت دیواری

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image