وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

انواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus

marsus-tikservice مرصوص

انواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus

در این قسمت به انواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus و نحوه عملکرد هر یک از آنها می پردازیم.

معرفی شرکت مرصوص کام وانواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus

شرکت مهندسی مرصوص کام در سال 1374 با هدف توسعه فن آوری محیط‌های کنترل شده. (شامل انواع اتاق رشد و گلخانه‌های تحقیقاتی) و همچنین تولید كنترلرهای خانگی و صنعتی توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشکده فنی دانشگاه تهران تاسیس گردید.

دلیل برتری ترموستات های مرصوص Marsus چیست؟

گستره محصولات مرصوص‌کام در حوزه‌ صنایع سرمایشی و گرمایشی شامل سیستم‌های فن‌کوئلی (سقفی / زمینی / کانالی / دولوله / چهارلوله)، سیستم های حرارتی گرمایش از کف، سیستم های تهویه مطبوع مرکزی (هیت پمپ؛ پکیج)، سیستم‌های سرمایشی تبخیری و سیستم زنت می‌شود. 

مرصوص با بیش از دو دهه سابقه، تولید کننده ترموستات های فن کوئل، داکت اسپلیت، سیستم های گرمایش از کف، زنت، هواساز و کلیه سیستم های تهویه مطبوع می باشد.

انبوه سازان و شرکت های نام آشنای بزرگی سالهاست از محصولات و خدمات آن استفاده میکنند. مرصوص تولید کننده ایرانی با افتخار خدماتی متمایز به ایرانیان ارائه می نماید.

انواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus

  • ترموستات مرصوص سری مدل های TEC:

ترموستات های چند منظوره و کلید های روشنایی سری TEC مرصوص در مدل های 342 و 343 مناسب برای کولر های آبی، مدل 350 برای فن کوئل و داکت اسپلیت، مدل 355 برای پکیج های گرمایشی دیواری و 361، 362، 363 و 364 جایگزین کلید روشنایی ساختمان همراه با قابلیت کنترل از راه دور رادیویی می باشند.

مدل TEC 350:

ترموستات صفحه لمسی Tec350 یکی از جدیدترین محصولات خانواده مرصوص می باشد که با ظاهری ساده و مدرن برای کنترل انواع فن کویل و داکت اسپیلت مناسب می باشد .این محصول با نصب توکار و مطابق با قوطی های رایج بازار می باشد.

ترموستات مرصوص مدل tec350-تیک سرویس

مدل TEC 355:

ترموستات صفحه لمسی Tec 355 یکی از جدیدترین محصولات خانواده مرصوص می باشد که با ظاهری ساده و مدرن برای کنترل سیستم های گرمایشی پکیج دیواری و زمینی به کار می رود. این ترموستات با کنترل دو خروجی همزمان این امکان را به شما می دهد تا سریعتر به دمای دلخواه برسید . این ترموستات مناسب برای کنترل شیر برقی های on/off می باشد.

ترموستات Tec 355 قابلیت کارکرد بصورت وایرلس (بیسیم) را داشته و نیازی به سیم برای اتصال به پکیج دیواری ندارد.

tikservice-tec355

تبلت جدیدترین مدل از خانواده ترموستات های مرصوص است که بسیار ظریف و مدرن طراحی شده است. تبلت با نصب توکار به سادگی در قوطی های معمولی کلید و پریز نصب شده و به دلیل اتصالات دو تکه و فیوز های که از بیرون بدنه تعویض می گردند به آسانی سرویس می شود. ترموستات تبلت مناسب برای فن کوئل و داکت اسپیلت می باشد.

سری ترموستات های پیشرفته “تبلت” با امکانات منحصر به فرد به تمام نیازهای کنترلی مدرن در خانه شما پاسخ می دهد. ترموستات تبلت ویژگی های فوق العاده اي نظیر صفحه کلید لمسی، نمایشگر LCD بزرگ و خوانا و همچنین قابلیت ریموت کنترل را دارد.

مدل پیشرفته تبلت   TABLET-440 دارای کنترل اتوماتیک سه دور فن و کمپرسور سرمایشی می باشد و مدل Tablet-550 علاوه بر سه دور فن امکان کنترل شیر برقی سرمایش و گرمایش را هم دارد.

ترموستات دیجیتال مینیما پلاس، یکی از محصولات سال 1396 مرصوص کام است که در کنار بهبود تجربه کاربری و سهولت دراستفاده از آن، استفاده از این محصول برای طیف وسیعی از کاربرد های تهویه مطبوع را برای کاربر به ارمغان آورده است. مینیما پلاس با نصب روکار نیازی به قوطی توکار نداشته و مناسب برای فن کوئل و داکت اسپیلت می باشد.

قابلیت برنامه ریزی با منوی ویژه موجب کاهش مصرف انرژی در سیستم شده و تنظیمات آسان آن موجب راحتی کاربر می گردد.
ترموستات دیجیتال مرصوص مدل مینیما پلاس کد MPF-440w قابلیت فرمان اتوماتیک سه دور فن و یک کمپرسور را داشته و جهت کنترل انواع فن کوئل و داکت اسپلیت می باشد.

ترموستات فن کوئل مرصوص مدل Minima تنظیم دما جهت کنترل فن کوئل سقفی و زمینی می باشد که با داشتن قیمت مناسب و دستور نصب آسان و همچنین طول عمر کارکرد بالا یکی از پرفروش ترین محصولات در این زمینه در بازار می باشد.

این مدل با دارا بودن دقت بالا در محدوده دمایی 15 الی 35 درجه دمای محیط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه می دارد. این ترموستات دارای کنترل سه دور فن، دکمه روشن و خاموش دستگاه و دکمه تغییر فصل از روی پنل ترموستات که بر روی دیوار نصب میشود. (بدون نیاز یه قوطی توکار)، می باشد.

ترموستات فن کوئل مرصوص مدل Minima-F330 دارای قابلیت تنظیم دمای محیط به دلخواه شما با كاربری ساده جهت انواع فن كوئل هاي سقفی توکار و روکار و فن کوئل زمینی می باشد.

کلید دیمر دستی مرصوص مدل MD6i یکی از محصولات قدیمی تولیدی این شرکت بوده که مناسب برای هواساز و زنت های دارای فن با دور متغیر می باشد. این موتور ها به موتور دیسکی (طرح فیشباخ) معروف هستند.

دیمر ترموستات Optima-E121dc مرصوص با نمایشگر دیجیتال دما و دستگاه کنترل از راه دور و امکانات منحصر به فرد ، بهترین وسیله برای کنترل انواع هواساز و زنت می باشد. این محصول با تنظیم دمایی – زمانی – بطور متوسط 20 درصد هزینه برق آن را کاهش می دهد. این ترموستات با 6 دور کنترل فن به صورت دستی و اتوماتیک، تایمر روشن و خاموش از 15 دقیقه الی 8 ساعت و کنترل متناوب دور فن موجب آسایش شما می گردد.

ترموستات مرصوص مدل OPTIMA-E 121-تیک سرویس

ترموستات های مرصوص بر اساس شرایط نصب به دسته های زیر نقسیم می شوند:

  • فن کوئل
  • داکت اسپیلت
  • کولر آبی
  • پکیج دیواری
  • هواساز

مزیت ترموستات مرصوص Marsus نسبت به ترموستاتهای دیگر چیست؟

  • سازگار با فن کوئل:

فن کوئل ها یکی پر کاربرد تربن دستگاه های تهویه مطبوع بوده که بعنوان یونیت داخلی (هواساز) در سیستم های چیلر و مینی چیلر استفاده می شوند. فن کوئل در انواع مختلف سقفی، زمینی، دیواری و کاستی در بازار موجود بوده که مدل های سقفی و زمینی جهت کنترل دمای مطبوع نیازمند ترموستات اتاقی می باشند.

  • سازگار با داکت اسپیلت:

داکت اسپلیت ها یکی پر کاربرد تربن دستگاه های تهویه مطبوع بوده که امروزه در بسیاری از ساختمان های جایگزین سیستم های سنتی کولر آبی شده و آسایش و راحتی بیشتری را بعنوان یک سیستم تهویه مطبوع واقعی فراهم می کنند.

این دستگاه قابلیت سرمایش و گرمایش را بوسیله کمپرسور داشته و اساس کار آن مشابه کولر گازی دیواری می باشد با این تفاوت که یک یونیت سقفی توکار جایگزین یونیت دیواری شده و بوسیله کانال کشی هوای مطبوع را به چندین فضای متفاوت می رساند.

داکت اسپلیت ها در انواع اینورتر و معمولی موجود بوده و در برخی از آنها از کویل آبگرم بعنوان سیستم گرمایشی استفاده میشود.

  • سازگار با کولر آبی:

کولر های آبی معمولا از یک کلید قطع و وصل برای دور فن و پمپ آب بهره می برند که قابلیت تنظیم دما را نداشته و کنترل آن را علی الخصوص هنگام خواب با مشکلاتی همراه می کند.

انواع ترموستات و کلید تایمر دار کولر آبی مرصوص این مشکل را حل کرده و کاربری هوشمندی به دستگاه کولر آبی شما می دهند. مدل های TEC 342 و TEC 343 و دریما کولر در این دسته قرار دارند.

  • سازگار با پکیج دیواری:

پکیج های دیواری امروزه یکی از انتخاب های سازندگان و مصرف کنندگان واحد های آپارتمانی می باشد که مزایای زیادی همچون صرفه جویی اقتصادی، بهره وری انرژی و تفکیک واحد های آپارتمانی از یکدیگر را دارد.

سیستم های پکیج دیواری گرمایشی می توانند با انواع واسط های گرما همچون رادیاتور، زنت، داکت اسپلیت و فن کوئل ترکیب شوند. ترموستات های پکیج دیواری مرصوص دمای محیط را کنترل کرده و با استفاده از آن آب گرم خروجی پکیج در سیستم گرمایشی را کنترل می کند. مدل TEC 355 در این دسته قرار دارد.

  • سازگار با هواساز:

زنت و هواساز یک سیستم زمستانه و تابستانه هوای تازه است که در ظرفیت های مختلف تولید می شود. نحوه ی عملکرد این نوع هواسازها بسیار ساده می باشد اما با توجه به اقلیم آب و هوایی خشک ایران یکی از بهترین انتخاب ها در تهویه های خانگی، صنعتی و تجاری می باشد.

در سیستم های زنت سرمایش از نوع تبخیری بوده و گرمایش آن از طریق کویل آبگرم تامین می شود. موتور فن دمنده هوای سرد و گرم در سیستم های زنت و هواساز از نوع دور متغیر می باشد. مدل های MD6i, OPTIMA 121-E و دریما دیمر در این دسته قرار دارد.

فروش انواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus چگونه امکانپذیر است؟

جهت قیمت خرید و مشاوره فنی درخصوص انواع ترموستات مرصوص Marsus با شماره های زیر تماس بگیرید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “انواع ترموستات شرکت مرصوص Marsus

  1. کامیار فنایی گفت:

    سلام،
    آیا مدل TEC350 قابل تعمیر است؟
    مال ما خراب شده (خازن پشت بورد باد کرده و با فشار، صفحه لمسی را به بیرون پرتاب کرده)
    لطفاً در صورت امکان راهنمایی کنید.

    1. میثم صفری گفت:

      سلام و درود
      برای خرید و تعمیر ترموستات های مرصوص با شماره های شرکت تماس بگیرید.
      02188865069
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image