وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

انواع ترموستات شرکت سدنا/SEDNA

معرفی شرکت سدنا/SEDNA و انواع ترموستات های سدنا/SEDNA:

چرا باید ترموستات های سدنا/SEDNA را انتخاب کنیم؟

دلیل انتخاب ترموستات سدنا/SEDNA چیست؟

انواع ترموستات های شرکت سدنا/SEDNA کدام است؟

مزیت ترموستات سدنا/SEDNA نسبت به ترموستاتهای دیگر چیست؟

فروش ترموستات سدنا/SEDNA چگونه امکانپذیر است؟

اینها سوالاتی است که برای شما مشتریان گرامی در خصوص خرید ترموستات سدنا/SEDNA مطرح میشود. ما در این مقاله به سوالاتی که در ذهن شما در این خصوص ایجاد شده پاسخ میدهیم.

با امید به اینکه مطالب عنوان شده موثر واقع شود.

شرکت “سامانه های دما، نور و انرژی سدنا” با سرلوحه قرار دادن مشتری مداری، پا به عرصه فعالیت و رقابت جهت ارائه بهینه­ ترین و ارزنده ترین خدمات به مشتریان نهاد. این شرکت تاکنون توانسته است نیازمندی های مهمی از صنعت تأسیسات و روشنایی کشور را در راستای کاهش 25 درصدی مصرف انرژی تأمین نماید. شرکت سدنا در زمینه تولید محصولات BMS که منحصراً در اختیار شرکت­های اروپایی و آمریکایی قرار دارد، فعالیت داشته و تاکنون توانسته است چند محصول در این زمینه را در ایران بومی سازی نموده و با ارزش افزوده­ ای بسیار بالا تولید و در اختیار صنعت ساختمان و تأسیسات کشور قرار دهد. در این رابطه، طراحی محصولات سدنا به صورت مشترک توسط دانشگاه تهران و دانشگاه آیندهون هلند انجام می­شود. ظرفیت تولید شرکت سدنا الکترونیک، 200 هزار دستگاه در سال می باشد. از جمله مشتریان این شرکت می­توان به شرکت های نیا، انرژی، لورچ، ساران، پایپکس، برنولی و تهران نسیم آفرین اشاره نمود. کیفیت، زمان بندی تحویل و قابلیت اطمینان پذیری محصولات سدنا، از جمله ویژگی های منحصر به فرد این شرکت می باشد.

محصولات شرکت سدنا دارای نوآوری های بسیاری در این صنایع می باشد که در این زمینه، 6 اختراع و طرح صنعتی به ثبت رسیده است و گواهینامه استاندارد از شرکت های اروپایی اخذ شده است. هم اکنون این شرکت در حال مذاکره با اداره استاندارد ایران برای راه اندازی آزمایشگاه تست وکالیبراسیون محصولات BMS می باشد.

ترموستات هوشمند (ولکان) و کنترل کننده روشنایی هوشمند (سان) از جمله محصولات شرکت سدنا می باشند. هم اینک این محصولات، مورد استقبال شرکت های تهویه مطبوع کشور و صنایع روشنایی قرار گرفته است. ولکان و سان بالغ بر 70 درصد موجب صرفه جویی ارزی شده و قابلیت صادرات به کشورهای همسایه را دارا می باشد.

شرکت سدنا نمونه­ موفق و الگویی از همکاری بخش خصوصی با دانشگاه است به طوری که واحد تحقیق و توسعه این شرکت با همکاری مشترک و مستمر آزمایشگاه CST دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران فعالیت می نماید.

شرکت سدنا توان تولید سالانه 200 هزار دستگاه ترموستات هوشمند و کلید روشنایی 6 پل هوشمند را داشته و زمینه اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم 250 نفر را دارا می باشد. ترموستات‌های هوشمند سدنا با زیباترین ظاهر، و امکانات فراوان، به شما امکان کنترل دقیق دما و مدیریت آن را در خانه می‌دهد.

  • گواهی نامه های ISO 9001 و ISO 10002

استاندارد ISO 9001 نسخه 2008:

استاندارد ISO 9001 بیان کننده مبانی سیستم مدیریت کیفیت است. بر اساس قوانین و قواعد ساکن بر این استاندارد، در صورتی که سازمان یا شرکتی موفق به کسب گواهینامه استاندارد شود، خود به خود از مزایای برقراری این استاندارد بر عملکردهای خود بهره می گیرد.

  1.  برقراری حس اطمینان در میان مشتریان
  2. کنترل بیشتر و منضبط بر فرآیندهای سازمان
  3. ارتقا روابط درون سازمانی
  4. اصلاح خطاها و پیشگیری از آن ها
  5. افزایش بهره وری از سیستم
  6. شناخت مسیرهای ممکن برای بهبود انجام فرآیندها
  7. رضایت مشتری و کاهش شکایات و …
استاندارد ISO 10002 نسخه 2004:

ISO 10002 چارچوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایت مندی مشتریان است. استاندارد ISO 10002  کلیاتی را در ارتباط با موارد ذیل ارائه می کند:

  1. تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی
  2. ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات
  3. تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا وخدمات مورد نیاز
  4. ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان
  5. کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده

ترموستات‌های هوشمند سدنا با زیباترین ظاهر، و امکانات فراوان، به شما امکان کنترل دقیق دما و مدیریت آن را در خانه می‌دهد. ما خانه‌ی شما را به یک خانه‌ی هوشمند تبدیل می‌کنیم و تا 25% مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید بیشتر با محصولات سدنا آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

اغلب ترموستات‌های حاضر در برقراری ارتباط و تعامل موثر با کاربران مشکل داشته و کارکردی در حد یک کلید قابل برنامه‌ریزی دارند. حتی قابلیت‌های برنامه‌ریزی این دستگاه‌ها نیز محدود بوده و برای انتخاب یک برنامه بهینه و استاندارد کمکی به کاربر نمی‌کنند. از طرفی این ترموستات‌ها فاقد برنامه‌ها و مدهای کاری متفاوت و مطابق نیاز کاربران بوده و تاثیری در صرفه جویی انرژی و تامین رفاه کاربران به طور همزمان ندارند. لذا وجود یک ترموستات جامع که به یک رابط کاربری ساده و در عین حال توانا مجهز باشد و همچنین بتواند در مورد اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه ها به کاربران کمک کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ولکان یک ترموستات هوشمند بوده که با طراحی و پیاده‌سازی روش‌های مختلفی مانند برنامه‌ریزی مطابق با استاندارد، سناریوهای رفاهی و مانیتورینگ انرژی و با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی جدید، مشکلات موجود در ترموستات‌های دیگر را رفع نموده است. این دستگاه مجهز به یک واحد پردازش مرکزی بوده و با یک رابط کاربری گرافیکی، یک یا چند بخش حافظه، یک یا چند سنسور دما، و یک مدار درایور خروجی در ارتباط است. واحد پردازش بر اساس دستور تاچ ورودی از کاربر و اطلاعات سنسور دما و منطبق با برنامه ها و کنترل روتین مربوط به هر حالت، توسط مدار درایور خروجی که از نوع رله است، به کنترل تجهیزات گرمایشی/سرمایشی و تهویه مطبوع می پردازد.

ترموستات هوشمند سلنا نسلی متفاوت از ترموستات های خانگی است که با ظاهر لوکس، کاربردی آسان را همراه زیبایی و کاهش مصرف انرژی به ارمغان می آورد. این ترموستات با استفاده از LED های رنگی و طراحی زیبا و استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت امکان تصمیم گیری و برنامه ریزی را برای دمای خانه برای کاربران فراهم میکند. این ترموستات قابلیت نمایش همزمان دمای خانه و دمای مورد نیاز کاربر با دقت بالا را دارد. همچنین دارای قابلیت کلیدهای لمسی (تاچ) برای کاربرد آسانتر و زیباتر می باشد. این ترموستات دارای LED هایی برای نمایش دما است که زیبایی را برای خانه به ارمغان می آورد. ترموستات سلنا با توجه به دمای محیط و دمای مورد نظر کاربر بر اساس برنامه ریزی های کنترل کنندهی خود با صرف کمترین اتلاف انرژی دمای محیط را به دلخواه تغییر می دهد که موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

ویژگی های خاص ترموستات SELENA:

1- طراحی زیبا و مناسب برای تمامی فضاها
2- قابلیت فرمان به دو شیر برقی
3-  قابلیت فرمان به سه دور فن و حالت اتوماتیک
4-  دو فصل سرمایش و گرمایش
5- صفحه نمایش گرافیکی با LED های رنگی و زیبا

ترموستات All-in-One اسمارت همه نیازمندی ها و کاربردهای صنعت تهویه مطبوع کشور را در خود جای داده است. همه مدل های متفاوت ترموستات، در یک محصول گنجانده شده است. به عبارتی، انواع فن کوئل، داکت اسپلیت و سیستم های گرمایش کف فقط با یک اسمارت کنترل می گردند. کافیست قبل از راه اندازی دستگاه، ابتدا مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

این دستگاه قابلیت اتصال به تمامی سیستم هایی که با ولتاژهای مختلف از جمله برق شهر 220Vac، 24Vac/dc و غیره کار می کند، را دارد. به عبارت دیگر ولتاژ خروجی ترموستات برابر با ولتاژ مورد نظر شما خواهد بود.

ترموستات اسمارت با تنظیمات پیشرفته، از سیستم سرمایشی/گرمایشی شما حفاظت کرده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمامی پارامترهای دستگاه را مطابق با سیستم سرمایشی/گرمایشی و سلیقه خود تنظیم کنید، علاوه بر این به منظور افزایش رفاه کاربران و کاهش مصرف انرژی، سناریوهای متعدد کاربردی نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

  1. مجهز به سامانه RCCB
  2. مجهز به سیستم قطع دو قطب
  3. مجهز به گیرنده رادیویی و دستگاه کنترل از راه دور
  4. دارای ال سی دی 1.4 اینچ
  5. تنظیم دستی و ترموستاتیک دمای محیط
  6. دارای قابلیت تنظیم تایمر از 15 دقیقه تا 12 ساعت

  • کلید کولر هوشمند سدنا/SEDNA مدل وستا مجهز به تایمر 

کلید کولر هوشمند وستا دارای ظاهری شکیل و زیبا به همراه صفحه لمسی خود، حس مدرن بودن و تازگی را به خانه‌ی شما می‌بخشد. اما این تمام موضوع نیست! کلید کولر وستا دارای تایمر است و حالت های مختلفی را برای تنظیم آن می توانید انتخاب کنید تا نیاز نباشد مرتبا به صورت دستی کولر را خاموش و روشن کنید! کافی است تایمر آنرا تنظیم کنید و باقی کار را به وستا بسپارید. وستا مجهز به سیستم های امنیتی نشتی جریان و تشخیص اتصال کوتاه نیز می باشد و از شما و محیط زندگیتان محافظت می کند. وستا مصرف انرژی و آب شما را کاهش می‌دهد و هزینه های آب و برق شما را کمتر می‌کند.

ویژگی های کلید هوشمند وستا:

1- توکار

2- قابلیت نصب روی تمامی قوطی های کلید و پریز

3- قابلیت تبدیل توکار به روکار

4- صفحه لمسی با حساسیت عالی

5- زیبا و قابل ست کردن با کلید و پریزها

6- طراحی متنوع و امکان استفاده در دکوراسیون های گوناگون

7- قابلیت اطمینان و دوام بالا

8- روشنایی پس زمینه با نور LED

9- مجهز به RCCB و قطع دوقطب

10- دارای تایمر روشن و خاموش

11- کارکرد ساده و آسان

12- کارکرد دور فن و پمپ به صورت اتوماتیک

کلید کولر هوشمند ونوس با زیباترین ظاهر ممکن، برای ایجاد حس آرامش و به روز بودن در خانه شما طراحی شده است. این محصول دارای ریموت کنترل و تایمر پریودیک می باشد تا نیاز نداشته باشید برای تنظیم و روشن و خاموش کردن کولر خانه خود از جایتان بلند شوید! ونوس هر 10 دقیقه، 2 دقیقه پمپ را خاموش می کند و هر 60 دقیقه 15 دقیقه موتور را خاموش میکند. ونوس مصرف انرژی و مصرف آب شما را کاهش می دهد و در مقابل هر گونه حادثه ناشی از نشتی جریان و مشکلات مربوط به سیستم برق، از شما محافظت می کند. اگر به دنبال هوشمند تر کردن خانه خود هستید و اگر از خاموش و روشن کردن مداوم کولر خود خسته شده اید ونوس در خدمت شماست!

ویژگی های کلید کولر هومند ونوس:

  1. مجهز به RCCB و قطع دوقطب
  2. توکار و قابل نصب روی تمامی قوطی ها کلید و پریز
  3. قابلیت تبدیل توکار به روکار
  4. صفحه لمسی با حساسیت عالی
  5. زیبایی در طراحی و هماهنگی با دکوراسیون داخلی
  6. کارکرد آسان و دارای تایمر روشن و خاموش
  7. تنظیم هوشمند پمپ و دور موتور
  8. دارای گیرنده رادیویی 433mhz

جهت مشاوره فنی درخصوص ترموستات های سدنا/SEDNA با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۸۶۵۰۶۹

۰۲۱-۸۸۸۶۳۹۵۰

  • جمع بندی:

در این مقاله به معرفی شرکت سدنا، ترموستات های شرکت سدنا، همچنین دسته بندی ترموستات های سدنا بر اساس نوع عملکرد نیز پرداخته شد.

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image