وبلاگ اخبار تاسیسات

معرفی نشریات تاسیسات ایران

معرفی نشریات تاسیسات ایران

معرفی نشریات تاسیسات ایران

 

در این مقاله به طور تفضیلی به بررسی و معرفی نشریات تاسیسات ایران می پردازیم. در ادامه با هر یک از نشریات تاسیسات آشنا می شویم و به بیان ویزگی های آن ها می پردازیم.

مهم ترین نشریات تخصصی در ایران که فعالیت عمده آنان تاسیسات می باشد

  • برق و روشنایی
  • پیام خانه تاسیسات یزدا
  • پیشگامان تاسیسات
  • تاسیسات بهداشتی
  • تجهیزات و تاسیسات نفت
  • تهویه و تاسیسات
  • توسعه تاسیسات و تجهیزات
  • خانه تاسیسات
  • راهنمای جامع صنعت تهویه و تاسیسات
  • صنعت تاسیسات
  • بازار ساختمان و تاسیسات
  • ساختمان هوشمند
  • ماهنامه سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع

نشریه برق و روشنایی

معرفی نشریات تاسیسات ایران

این ماهنامه به تاسیسات مرتبط با برق و روشنایی و نورپردازی می پردازد. دوره انتشار این مجله به صورت ماهنامه می باشد. صاحب امتیاز این مجله موسسه مطالعات آینده نگر پارسیان می باشد. مدیر مسئول و سردبیر این مجله مهندس محمدحسین دهقان می باشد. تعداد انتشارات نمایه شده 92 عنوان می باشد که اخرین دوره این مجله در مرداد سال 98 چاپ شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد  نشریه برق و روشنایی می توانید به ادرس زیر مراجعه کنید

نشریه پیام خانه تاسیسات یزدا

این مجله به مباحث تاسیسات می پردازد. دوره انتشار این مجله فصلنامه می باشد. صاحب امتیاز این مجله مهندس رئوف کویلی می باشد، همچنین سردبیر این مجله مهندس رونالد بغوزیان می باشد. این مجله در سال 92 اخرین شماره خود را چاپ کرده است و هم اکنون در وضیعت توقف تولید قرار دارد.

نشریه پیشگامان تاسیسات

ماهنامه پیشگامان تاسیسات با هدف ارتقای سطح اگاهی در زمینه های مرتبط با صنعت ساختمان و معرفی تولید کنندگان و دست اندرکاران تراز اول تمامی بخش ها منتشر می شود. دوره انتشار این مجله به صورت ماهنامه می باشد.

گروه نشریات پیشگامان با محوریت همکاری مؤثر با مهندسان و متخصصان پا به عرصه وجود نهاده است و هرگز خود را تنها پیام ‌آور این عرصه نمی‌داند و ضمن پایبندی به اخلاق حرفه‌ای، از هر گونه تضارب آراء و افکار استقبال می‌نماید.
این نشریه با هدف ترویج علم تاسیسات برای اساتید و دانشجویان و اصناف مرتبط به فعالیت می پردازد.

 صاحب امتیاز این مجله شرکت مبتکران سرمایش و گرمایش عصر امروز می باشد. مدیر مسئول این مجله داریوش هادی زاده می باشد. سر دبیر این مجله دکتر غلامرضا صالحی می باشد. این مجله هم اکنون در وضیعت انتشار قرار دارد. دوره 54 ام مقاله که اخرین دوره چاپ این مقاله می باشد در اذر سال 97 منتشر شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نشریه می توانید به آدرس ذیل مراجعه کنید

www.hvacmagazine.ir

در ادامه معرفی نشریات تاسیسات ایران

نشریه تاسیسات بهداشتی

معرفی نشریات تاسیسات ایران

این نشریه به بیان مباحث تاسیسات بهداشتی می پردازد. دوره انتشار این نشریه ماهانه می باشد. صاحب امتیاز این نشریه موسسه مطالعات آینده نگر پارسیان می باشد. مدیر مسئول این نشریه مهندس محمدحسین دهقان می باشد. این مجله هم اکنون در وضیعت چاپ می باشد. اخرین شماره این مقاله با شماره 54 در مرداد 98 چاپ شده است.

برای مراجعه به وبسایت این نشریه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید

نشریه تهویه و تاسیسات

معرفی نشریات تاسیسات ایران

ماهنامه فنی و مهندسی تهویه و تاسیسات، با هدف ارتقای سطح آگاهی در زمینه‌ های مرتبط با صنعت تهویه و تاسیسات و صنعت ساختمان منتشر می‌گردد و حاوی مقالات به ‌روز تالیفی و ترجمه‌ای و گزارش‌های مرتبط و معرفی برندهای برتر در سطح ایران و جهان می باشد. در این  نشریه می توانید به مطالبی درباره مناقصه ها، لوازم دسته دوم، شرکت ها و فروشگاه های صنف تهویه و تاسیسات دست یابید و همچنین از اخرین اخبار و محتوا در زمینه تاسیسات بهره مند گردید.

دوره انتشار این مجله ماهنامه می باشد. صاحب امتیاز این مجله شرکت تهویه تاسیسات امروز می باشد. مدیر مسئول نشریه تهویه و تاسیسات دکتر وحید وکیل الرعایا می باشند. سردبیر این نشریه نیز سیدمحمدرضا ناجیان می باشند.

آخرین شماره این نشریه در مرداد 98 انتشار یافته است. تاکنون 182 شماره از این مجله چاپ شده است.

برای مشاهده نشریه تهویه و تاسیسات می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

نشریه تجهیزات و تاسیسات نفت

این مجموعه به بررسی اخربن اخبار و تجهیزات صنعت نفت در ایران و جهان می پردازد دوره انتشار  این نشریه دوماهنامه می باشد. صاحب امتیاز این مجله موسسه مطالعات آینده نگر پارسیان و مدیر مسئول این مجله مهندس محمدحسین دهقان می باشد. سردبیر این مجموعه مهندس فرشید مومنی فراهانی می باشد. این مجله در وضیعت توقف چاپ قرار دارد. اخرین شماره این مجله که شماره 15 ام این مجله می باشد در اسفند 87 چاپ شده است.

برای مراجعه به وبسایت این مجله می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید

نشریه توسعه تاسیسات و تجهیزات

معرفی نشریات تاسیسات ایران

مجله ای در راستای معرفی تاسیسات و تجهیزات. این نشریه به صورت فصلنامه چاپ می شود. صاحب امتیاز این نشریه انجمن صنفی شرکت های پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران می باشد .مدیر مسئول این نشریه مهندس مصطفی امیری فر می باشد. سردبیر این نشریه محمدحسین دانایی می باشد. آخرین شماره این نشریه با شماره 57 در بهار 98 چاپ شده است.

برای مراجعه به نشریه تاسیسات و تجهیزات به وبسایت زیر مراجعه فرمایید

www.ismeic.org

در ادامه معرفی نشریات تاسیسات ایران

نشریه خانه تاسیسات

معرفی نشریات تاسیسات ایران

دوره انتشار این نشریه ماهانه می باشد. صاحب امتیاز، مدیر مسئول  و سردبیر نشریه خانه تاسیسات مهندس رامین تابان می باشد. آخرین شماره این نشریه با عنوان شماره 80 در مهر98 انتشار یافته است.

برای مراجعه به این نشریه به وبسایت زیر مراجعه فرمایید

www.hvachouse.ir

نشریه راهنمای جامع صنعت تهویه و تاسیسات

دوره انتشار این نشریه به صورت ماهنامه می باشد. صاحب امتیاز این نشریه مینا سازان یزدا می باشد. مدیر مسئول این نشریه مهندس رئوف کویلی و سر دبیر این نشریه دکتر رونالد بغوزیان می باشند. وضیعت انتشار این نشریه توقف تولید می باشد و اخرین شماره این نشریه تحت عنوان شماره 25 در بهمن93 انتشار یافته است.

نشریه صنعت تاسیسات

معرفی نشریات تاسیسات ایران

نشریه صنعت تاسیسات مجله ای مستقل با مطالب علمی متنوع و البته با گرایش به مطالب کاربردی و اخبار روز رشته های تاسیسات، ساختمان و معماری می باشد.

دوره انتشار این نشریه ماهانه می باشد. صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سر دبیر این نشریه مهندس سید مجتبی طباطبایی می باشد. آخرین شماره این نشریه با عنوان شماره 236 در شهریور 98 چاپ شده است.

بازار ساختمان و تاسیسات

نشريه بین المللی بازار ساختمان و تأسيسات يكی از چند نشريه ماهانه متخصص ساختمانی بوده كه توانسته است با كوشش مستمر خود ظرف مدت بیش از 8 سال، در ايجاد رابطه بين اساتيد دانشگاه، نهادهای تحقيقاتی، مركز تحقيقات ساختمان و مسكن، مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی، شركت‌های توليدكننده مصالح ساختمانی و شركت‌های ساختمان‌سازی و عامه مردم به‌عنوان مصرف‌كننده، نقش مؤثری را در ايجاد ارتباط تا به امروز ايفا نماید.

  • ويژگی های بارز  نشريه بازار ساختمان و تاسیسات:

چاپ نشريه با بهترین كيفيت چاپ رنگی در بين نشريات كشور

 برگزیده شدن به عنوان برترین نشریه در کیفیت چاپ نشریات با قطع روزنامه ای کشور

نشریه بازار ساختمان و تاسیسات با صرف هزینه های هنگفت چاپ و استفاده از مرغوب ترین کاغذ 60 گرمی گلاسه فرانسوی 

از برترین دستگاه چاپ موجود در کشور (دستگاه چاپ هایدلبرگ آلمان) 

https://bsnews.ir/

ساختمان هوشمند

معرفی نشریات تاسیسات ایران

ماهنامه ساختمان هوشمند بعنوان نخستین مجله حوزه اتوماسیون خانگی و تجهیزات مدرن ساختمان است. که از سال ۹۲ توسط گروه ایران آلارم منتشر شده و در خدمت این صنعت جدید در ایران است.

این مجله با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه هر ماه بصورت رایگان بین شرکت های ساختمانی، انبوه سازان، مهندسان و مشاوران حوزه ساختمان و نیز شرکت های تخصصی خانه هوشمند توزیع می گردد.

ماهنامه سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع

معرفی نشریات تاسیسات ایران

دوره انتشار این نشریه ماهانه می باشد. صاحب امتیاز این نشریه شرکت مبتکران آینده نگر آسایش می باشد، مدیر مسئول این نشریه فواد وجدانی و سردبیر این نشریه علی عباسی تفرشی می باشد. آخرین شماره این نشریه با عنوان شماره 46 در اردیبهشت 98 چاپ شده است.

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع تجهیزات تهویه مطبوع با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید انواع تجهیزات تهویه مطبوع به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردند | تماس با ما

برای مشاهده فیلم های آموزشی به اکانت ما در آپارات به آدرس زیر مراجعه فرمائید

https://www.aparat.com/tikservice

فروشگاه آنلاین تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image