[vc_row][vc_column][vc_btn title=”سفارش آنلاین سرویس، تعمیر و نگهداری موتورخانه در تهران” style=”3d” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”fadeIn” link=”url:https%3A%2F%2Ftikservice.com%2F%25d8%25ab%25d8%25a8%25d8%25aa-%25d8%25af%25d8%25b1%25d8%25ae%25d9%2588%25d8%25a7%25d8%25b3%25d8%25aa-%25d8%25b3%25d8%25b1%25d9%2588%25db%258c%25d8%25b3%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]موتورخانه یا مکانیکال روم،  فضا یا اتاقی در یک ساختمان است که به دستگاه های مکانیکی و کنترل کننده های الکتریکی که جهت فرآیند گرمایش و سرمایش یک ساختمان لازم است، اختصاص داده می شود. موتورخانه ها بنابر کاربری ساختمان و سیستم های تاسیسات آن در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. در ساختمان هایی که از سیستم های حرارت و سرمایش مرکزی استفاده می کنند ابعاد موتورخانه بزرگتر می شود.

در این نوع از ساختمان ها، تمامی تجهیزات تاسیساتی سیستم به یک فضا انتقال داده می شود که کنترل و تعمیر آن ها را آسان تر می کند. به محل قرار گرفتن این تجهیزات ، موتورخانه گویند. برای سیستم های تولید بخار (در نیروگاه ها ، بیمارستان ها ، هتل ها و ..) نیز موتورخانه تعبیه می شود که به آن موتورخانه بخار گفته می شود. معمولا هدف تجهیزاتی که در موتورخانه هستند، تهویه مطبوع و گرمایش ساختمان است. در سیستم های تهویه مطبوع و گرمایش، روش های متعددی به کار گرفته می شود و بنا بر هر کدام از این روش ها تجهیزات متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس، تعمیر و نگهداری موتور خانه

کلیه موتور خانه ها، بعد از نصب و راه اندازی، نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. تعمیر و نگهداری موتور خانه میتواند شامل تغییر فصل موتورخانه، سرویس، تعمیر یا تعویض پمپ آب، منبع دوجداره یا کویل دار، منبع انبساط، شیرآلات موتور خانه، بویلر یا دیگ موتور خانه، چیلر، برج خنک کن، سرویس و اسید شوئی مبدل های حرارتی و سرویس یا تعمیر مشعل باشد.
برای موتور خانه‌های ساختمان های بزرگ و با ظرفیت بالاتر که معمولا برای مجموعه‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و صنعتی استفاده می‌شود، معمولا برای تعمیر و نگهداری از افراد آشنا به امور تاسیساتی به صورت مقیم استفاده می گردد و همیشه در محل حاضر است تا در صورت وقوع هر نوع مشکل بتواند آن را رفع نماید.
در مورد موتورخانه‌ ساختمان های کوچک و منازل مسکونی، معمولا تعمیر و نگهداری با حساسیت کمتری همراه است و معمولا با تماس مشتری، تکنسین تاسیساتی یا تعمیر کار، برای سرویس، تعمیر یا تعویض لوازم موتورخانه در محل حضور پیدا می کند.
تعمیر و نگهداری از تجهیزات موتورخانه بصورت دوره ای و در زمان های منظم میتواند باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان گردد. لذا به شما مشتریان گرامی توصیه میشود، به تعمیر و نگهداری و بازدید های دوره ای موتور خانه اهمیت داده و آن را در فواصل شش ماهه در برنامه زمان بندی قرار دهید تا از خسارت ها و هزینه های زیاد تعمیر یا تعویض لوازم و تجهیزات موتور خانه جلوگیری گردد.

موتورخانه چیست و انواع آن کدام است؟

انواع موتورخانه عبارتند از

موتورخانه‌ها انواع مختلفی دارند از جمله موتور خانه‌های صنعتی، مسکونی، اداری، بیمارستانی و تجاری که مهم ترین آن‌ها صنعتی و مسکونی می باشد.

  • موتور خانه صنعتی

موتورخانه‌های صنعتی به مکان بزرگتری نسبت به سایر موتورخانه‌ها نیاز دارند.
چرا که این نوع موتور خانه‌ها برای کارخانه‌ها و یا صنایع بزرگ به کار می‌روند و هم چنین تجهیزات این نوع موتورخانه‌ها بسیار بزرگ اند.

  • موتور خانه مسکونی

موتورخانه‌های مسکونی اینگونه اند که معمولا برای گرمایش و سرمایش یک مجتمع مسکونی راه اندازی می‌شوند و در صورتی که بخواهید برای یک واحد مسکونی موتور خانه راه اندازی کنید هزینه زیادی دارد و بهتر است که از پکیج دیواری یا زمینی استفاده کنید.
موتور خانه‌های مسکونی معمولا در زیر زمین و یا یک اتاق جدا گانه از منزل شما راه اندازی می‌شود.

دلیل انتخاب تیک سرویس برای تعمیر و نگهداری موتور خانه

  1. مرکز خدمات تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع تهران میباشد.
  2. مرکز خدمات تیک سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش چندین برند معتبر تجهیزات موتورخانه در تهران فعالیت مینماید.
  3. کلیه تکنسینهای مرکز خدمات تیک سرویس دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و بین 3 تا 14 سال سابقه کار در خصوص تعمیرات تخصصی تجهیزات موتور خانه دارند.
  4. کلیه تکنسینهای مرکز خدمات تیک سرویس طی آزمونهای شفاهی و عملی خاص گزینش شده و بهترینها انتخاب میگردند.
  5. در خصوص تعمیرات تخصصی تجهیزات موتورخانه از قطعات اصلی استفاده نموده و قطعات اصلی دارای طول عمر بالا میباشند.
  6. قبل از تعمیر، سرویس و نگهداری موتورخانه شما، طی کارشناسی تکنسینهای ما قیمت حدودی تعمیرات و نگهداری موتور خانه به اطلاع شما میرسد و پس از تایید شما نسبت به تعمیر و نگهداری آن اقدام میگردد.
  7. شعار ما در مجموعه تیک سرویس “رضایت مشتری” میباشد و کلیه موارد را در تحقق این مهم بکار میبریم.
  8. صداقت و انجام کار تخصصی سرلوحه کار ما میباشد.

ثبت درخواست تعمیر و نگهداری موتورخانه در تیک سرویس

در صورت تمایل شما مشتری عزیز مبنی بر اعلام هزینه انواع موتورخانه اداری، صنعتی و مسکونی با شماره های ذیل تماس گرفته و یا با ثبت درخواست آنلاین خدمات در وبسایت تیک سرویس سفارش تعمیر، سرویس و نگهداری موتور خانه خود را ثبت نمائید تا در اسرع وقت نسبت به اعزام تعمیرکار موتور خانه اقدام نمائیم و از خدمات تخصصی ما در این خصوص استفاده نمائید.

خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری موتورخانه و مناطق تحت پوشش خدمات تیک سرویس در تهران

مرکز خدمات تیک سرویس با داشتن تکنسین های متعدد در سطح مناطق 1 تا 5 تهران بزرگ مشغول انجام وظیفه برای شما مشتریان گرامی میباشد. در صورتیکه در مناطق 1 تا 5 تهران بزرگ سکونت دارید میتوانید از خدمات ما استفاده نمائید و در صورت درخواست شما جهت تعمير و نگهداری موتورخانه، بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان در خدمت شما باشیم.

  • مرکز تخصصی تعمیر و نگهداری موتورخانه شرق تهران

تهران پارس ، نارمک ، استخر ، شهرک کاج ، شیان ، لویزان ، مبارک آباد ، حسین آباد ، کوی گلستان ، شهرک امید ، شمیران نو ، شمس آباد

  • مرکز تخصصی تعمیر و نگهداری موتورخانه شمال تهران

زعفرانیه ، محمودیه ، الهیه ، قیطریه ، نیاوران ، فرمانیه ، کامرانیه ، داوودیه ، جماران ، کاشانک ، دارآباد ، آجودانیه ، صاحبقرانیه ، پاسداران ، گلستان ، دروس ، دزاشیب ، تجریش ، حصاربوعلی ، مینی سیتی ، اقدسیه ، اراج ، ازگل ، لویزان ، شیان ، سوهانک ، چیذر ، قیطریه ، قلهک ، دولت ، اختیاریه ، احتشامیه ، دروس ، دربند ، تجریش ، باغ فردوس ، ولنجک ، منظریه ، اوین ، درکه ، پارک وی ، فرشته ، جردن ، گاندی ، ظفر ، سعادت آباد ، ولیعصر ، شهرک غرب ، کوی فراز ، فرحزاد ، ایوانک ، یوسف آباد ، امانیه ، بلوار آفریقا ، ولیعصر ، شهرک سئول ، ونک ، ملاصدرا ، شیخ بهایی‎

  • مرکز تخصصی تعمیر و نگهداری موتورخانه غرب تهران

پونک ، سردار جنگل ، باغ فیض ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، شهرک نفت ، کن ، چیتگر ، شهرک یاس ، شهرک راه آهن ، دهکده المپیک ، کوهک ، شهرک گلستان ، شهرک چیتگر ، شهرک شهید باقری ، آزاد شهر

کافیست با کلیک روی ثبت آنلاین درخواست خدمات  یا با تماس با شماره های زیر، سفارش تعمیر و نگهداری موتور خانه خود را ثبت نمائید

دفتر مرکزی: ۸۸۸۶۵۰۶۹-۸۸۸۶۳۹۵۰-۰۲۱
شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱
غرب تهران: ۴۴۶۷۵۱۶۲-۰۲۱

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”سفارش آنلاین سرویس، تعمیر و نگهداری موتورخانه در تهران” style=”3d” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”fadeIn” link=”url:https%3A%2F%2Ftikservice.com%2F%25d8%25ab%25d8%25a8%25d8%25aa-%25d8%25af%25d8%25b1%25d8%25ae%25d9%2588%25d8%25a7%25d8%25b3%25d8%25aa-%25d8%25b3%25d8%25b1%25d9%2588%25db%258c%25d8%25b3%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]