دسته بندی نشده

روش تست بوبین شیر گاز سیت نوا Sit Nova-820

بوبین شیر گاز سیت Sit 820

روش تست بوبین شیر گاز سیت نوا Sit Nova-820

در این مقاله قصد داریم تا روش تست بوبین شیر گاز سیت نوا Sit Nova-820 را به شما آموزش دهیم. در ابتدا باید گفت که بوبین شیر گاز سیت نوا 820 وظیفه کنترل و باز و بستن مسیر گاز اصلی را به عهده دارد. به اینصورت که ابتدا ترموکوپل با تماس با شعله شمعک، تولید 1.5 ولت برق مینماید. پس از آن برق تولید شده از ترموکوپل به بوبین انتقال پیدا میکند و توسط سیم پیچ داخل بوبین مگنت شده و مسیر اصلی گاز را در شیرگاز سیت نوا 820 باز میکند.

اگر بوبین شیر گاز شما مگنت نکرد، ابتدا ترموکوپل را باز کرده و با شعله گاز و گرم کردن سر آن و یک ولت متر، برق خروجی را چک کنید که باید 1.5 ولت باشد. اگر 1.5 ولت خروجر داشت، ترموکوپل شما سالم است.

حال با یک باطری 1.5 ولت میتوانید بوبین را چک کنید. به اینصورت که منفی باطری را به بدنه بوبین و مثبت باطری را به سیم آبی رنگ بوبین وصل کنید. با دست قسمت مکانیکی بوبین را فشار دهید. اگر مگنت کرد و به پایین ماند، بوبین سالم است، در غیر اینصورت بوبین باید تعویض گردد.

بوبین شیر گاز سیت Sit 820

قیمت بوبین شیرگاز سیت نوا 820

 جهت اطلاع از قیمت خرید انواع بوبین شیر گاز با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید بوبین شیر گاز سیت نوا Sit Nova-820 به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

قیمت و هزینه تعمیر و سرویس شیر گاز سیت نوا 820

جهت اطلاع از قیمت و هزینه تعمیر و سرویس شیر گاز سیت نوا Sit Nova-820 با ما تماس بگیرید تا قیمت و هزینه تعمیر و سرویس شیر گاز سیت نوا 820 به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

کافیست با کلیک روی تماس با ما و یا با شماره های زیر، سفارش تعمیر شیر گاز سیت نوا Sit Nova-820 خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰-۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: ۴۴۶۷۵۱۶۲-۰۲۱

برای مشاهده فیلم های آموزشی به اکانت ما در آپارات به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

مرکز مجاز خدمات تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image