مراحل اختصاص تکنسین خدمات

مراحل اختصاص تکنسین در تیک سرویس

مراحل اختصاص تکنسین در تیک سرویس بدین طریق میباشد که پس از ثبت سفارش خدمات شما مشتری گرانقدر بصورت تلفنی یا آنلاین، کار شما به مدیریت بخش خدمات ارجاع میگردد. با مدیریت مدیر بخش خدمات و متناسب با آدرس، مارک و مدل و ایراد دستگاه، بین تکنسینهایی که در سطح مناطق تحت پوشش آماده به کار میباشند، بهترین گزینه انتخاب و ایشان پیگیر تعمیر دستگاه شما میگردد.

تکنسین موظف میگردد تا کار تعمیر و سرویس دستگاه شما را تا انتها پیگیری نماید و در نهایت دستگاه را بدون ایراد به شما تحویل نماید.

لازم بذکر است در صورتی که شما مشتری گرانقدر نسبت به هر یک از مراحل کار شکایتی داشته باشید، با ثبت فرم شکایات در قسمت فوتر صفحه اصلی میتوانید شکایت خود را ثبت نمایید تا با ارجاع به واحد مربوطه و نهایتا مدیریت مرکز خدمات تیک سرویس نسبت به پیگیری شکایت شما اقدام گردد.

چرا برای تعمیر و سرویس دستگاه های سرمایشی و گرمایشی تیک سرویس را انتخاب میکنید

  1. مرکز خدمات تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع تهران میباشد.
  2. مرکز خدمات تیک سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش چندین برند معتبر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در تهران فعالیت مینماید.
  3. کلیه تکنسینهای مرکز خدمات تیک سرویس دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و بین 3 تا 20 سال سابقه کار در خصوص تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت دارند.
  4. کلیه سرویسکاران این مرکز طی آزمونهای شفاهی و عملی خاص گزینش شده و بهترینها انتخاب میگردند.
  5. در خصوص تعمیرات تخصصی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی از قطعات اصلی استفاده نموده و قطعات اصلی دارای طول عمر بالا میباشند.
  6. تعرفه تعمیرات مرکز خدمات تیک سرویس بر اساس تعرفه نمایندگی های معتبر میباشد.
  7. قبل از تعمیر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شما، طی کارشناسی تکنسینهای ما قیمت حدودی تعمیرات به اطلاع شما میرسد و پس از تایید شما نسبت به تعمیر و سرویس اقدام میگردد.
  8. کارهای انجام شده به مدت یک ماه از طرف مرکز خدمات تیک سرویس گارانتی میشود.
  9. شعار ما در مجموعه تیک سرویس “رضایت مشتری” میباشد و کلیه موارد را در تحقق این مهم بکار میبریم.
  10. صداقت و انجام کار تخصصی سرلوحه کار ما میباشد.

تعمیرات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در غرب، شمال و شرق تهران

اگر از بهترین و مناسب ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی استفاده می کنید، احتمالا نیاز کمتری به خدمات تعمیرات پیدا کرده اید، اما در صورتی که به هر دلیلی با مشکل مواجه شد و نیاز به سرویس و تعمیر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در تهران، میتوانید از خدمات تیک سرویس استفاده نمائید.

کافیست با کلیک روی ثبت درخواست خدمات در زیر همین صفحه یا با تماس با شماره های زیر، سفارش تعمیر داکت اسپلیت خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021