وبلاگ موتورخانه و گرمایش

مزایا و معایت پکیج ایمرگاس

مرکز-تخصصی-تعمیر-و-سرویس-پکیج-ایمرگاس-Immergas

مزایا و معایت پکیج ایمرگاس

قبل از بیان مزایا و معایت پکیج ایمرگاس، باید گفت پکیج ایمرگاس محصولی بسیار مناسب برای تامین آب گرم مصرفی در مناسب و فراهم کردن آب گرم مورد نیاز برای رادیاتورها در فصل زمستان است. استفاده از این محصولات نسبت به دیگر انواع سیستم‌ها از قبیل آب گرمکن دیواری و یا سیستم موتورخانه مرکزی مزایای فراوانی را برای کاربران به وجود می‌آورد.

چراکه پکیج‌ها سر و صدای بسیار کمتری ایجاد کرده و نوسانات دمای آب در این دستگاه‌ها محسوس و ملموس نیست. یکی از مهم‌ترین مزایای پکیج ایمرگاس راندمان کاری بسیار بالای آن است این تجهیزات فضای بسیار کمی را به اشغال خود درآورده و کیفیت ساخت آن‌ها هم قابل توجه است.

در فرآیند طراحی و تولید این سیستم‌ها از تکنولوژی روز استفاده شده و این پکیج‌ها به سیستم فوق پیشرفته با میکروپروسسور نیز تجهیز شده‌اند. برخورداری از سیستم عیب یاب الکترونیک و نمایشگر دیجیتالی و امکان اتصال به ترموستات پیشرفته اتاقی از دیگر مزایای این محصولات است.

معایب این پکیج‌ها زمانی خود را نشان می‌دهد. که شما بدون توجه به ظرفیت مورد نیاز و یا در نظر گرفتن نوع نیاز و مصارف خود به خرید محصولی دست بزنید که با خواسته‌های شما تطابق ندارد.

مشخصات پکیج ایمرگاس

کیفیت پکیج ایمرگاس بر کسی پوشیده نیست، اما علاوه بر کیفیت و دوام کار. برخی ویژگی‌ها نیز وجود دارند که سبب حسن شهرت این برند بین‌المللی بوده‌اند. در این قسمت قصد داریم برخی از ویژگی‌های مشترک انواع پکیج‌های ایمرگاس را که به عنوان ویژگی برند محسوب می‌شوند، با هم برشمریم:

مزایا و معایت پکیج ایمرگاس

  • بیش از 70 مدل متنوع
  • راندمان بالای 90 درصد
  • طراحی زیبا
  • عملکرد کم‌صدا
  • حداقل نوسان دمای آب
  • عیب یابی الکترونیک خودکار
  • فناوری ضد نشت آب گرم
  • سیستم بای پس اتوماتیک
  • امکان اتصال به ترموستات دمای محیط

این‌ها تنها برخی از دلایل شهرت پکیج دیواری ایمرگاس در جهان است و درباره امکانات برخی پکیج‌های ویژه می‌توان ساعت‌ها گفتگو نمود.

تیک سرویس نمایندگی مجاز تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس IMMERGAS در تهران

تیک سرویس به عنوان نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر تخصصی پکیج دیواری و زمینی ایمرگاز/ایمرگاس Immergas در تهران. با تکنسین های فنی و آموزش دیده در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد.

کافیست با کلیک روی تماس با ما و یا با شماره های زیر، سفارش تعمیر پکیج ایمرگاس خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰-۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: ۴۴۶۷۵۱۶۲-۰۲۱

قیمت خرید پکیج دیواری ایمرگاز/ایمرگاس

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع پکیج دیواری ایمرگاز/ایمرگاس با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید پکیج دیواری ایمرگاز/ایمرگاس به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردند | تماس با ما

برای مشاهده مطالب و فیلم های آموزشی، به اکانت ما در آپارات و اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

https://www.instagram.com/tikservice.co

فروشگاه آنلاین تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image