وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy

مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر آبی انرژی در تهران

معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy

در این مقاله به معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy و بررسی هر یک از محصولات سرمایشی شرکت انرژی می پردازیم. با این امید که برای شما خواننده عزیز مفید باشد.

انواع کولر آبی انرژی/Energy:

دلیل توصیه کولر آبی انرژی/Energy چیست؟

در صنعت تأسیسات و سیستم تهویه مطبوع شرکت های بسیاری کولر آبی را به صورت گسترده تولید و به بازار عرضه می کنند. شما در هنگام خرید کولر آبی علاوه بر ظرفیت مناسب دستگاه به گارانتی اصلی، خدمات پس از فروش و بازده آن باید توجه نمایید .

معرفی شرکت انرژی/Energy:

شرکت هایی که در زمینه ساخت و طراحی محصولات گرمایشی و سرمایشی در ایران فعالیت می کنند، چندان زیاد نیستند. البته شرکت هایی که در این زمینه هم توانسته باشند به یک برند تبدیل شوند هم تعداد کمتری دارند.

تا سال های نه چندان دور کلیه محصولات گرمایشی و سرمایشی خانگی و صنعتی از کولر بگیرید تا تهویه های مطبوع از کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اروپایی وارد می گردید اما در سال های اخیر برخی طراحان و تولید کنندگان و کارآفرینان ایرانی توانستند با تولید محصولات با کیفیت و خوب گوی سبقت را از رقیبان خارجی بربایند. شرکت انرژی هم جزو همین کارخانه های ایرانی است که بعد از چند سال توانست به اسم و آوازه ای مهم در صنعت ایران تبدیل شود.

کارخانه انرژی

كارخانه انرژی در 26 خرداد 1348 تاسيس و در سال 1350 با هدف توليد محصولات گرمايش صنعتی شروع به فعاليت نمود .در سال 1354 با توجه به استقبال و تقاضای فزاينده بازار ، كارخانه به محل كنونی خود واقع در كيلومتر 7جاده قم منتقل گرديد. دامنه توليدات اين شركت تا سال 1368، شامل بخاری كارگاهی ، آبگرمكن و هيتر نفتی می باشد .

از سال 1368 انجام اقدامات بنيادين همچون توليد يونيت هيترگازی 640 برگرفته از تكنولوژی MODINE آمريكا و همچنين ورود مهندسين و كارشناسان فنی به مجموعه ، جهت انجام تغييرات در خطوط و ساختار توليد نخستين گام های شركت در جهت خارج شدن از دنيای مديريت سنتی بود .

در سال 1375 سومين مرحله از طول عمر انرژی با هدف دگرگونی و ساختار شكنی همه جانبه و فراگير در جهت اصلاح زيربنای كليه سيستم های شركت اعم از توليد ، فروش ، مالی ، تحقيق و توسعه ، كيفيت و … آغاز گرديد . اين شركت تا سال 1378 با فعاليت بسيار فشرده پرسنل خود توانست با دستيابی به خلاصه نتايج ذيل فاصله خود را با تكنولوژی و مديريت روز دنيای صنعتی به شدت كاهش دهد .

  1. ارائه محصولی به نام بهارساز برای ايجاد تحول در تاسيسات منازل
  2. اخذ استاندارد9001 ISO از RWTUV آلمان
  3. تدوين و تصويب پيش نويس استاندارد ملی محصولات گازی شركت با كمك موسسه استاندارد
  4. ارائه نسل جديد كولر آبی با نام كولر سلولزی پس از چهل سال يكنواختی در سرمايش تبخيری داخل كشور
  5. ايجاد بهينه سازی و به روز رسانی سيستم های شركت

و اينك انرژی در چهارمين مرحله ،‌ با در اختيار داشتن سيستم های پايه ، در تكاپوی دستيابی به راه حلی جهت بهينه سازی سوخت گرمايش صنعتی ، كسب آمادگی ورود به بازارهای جهانی و نيز تطابق با الزامات حركت گسترده ای را آغاز نموده است .

معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy

در این مقاله به معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy و بررسی هر یک از محصولات سرمایشی شرکت انرژی می پردازیم. با این امید که برای شما خواننده عزیز مفید باشد.

کولر آبی انرژی:

کولر آبی انرژی از نوع المان تبخیر سلولزی از ظرفیت هوادهی ۴۴۲۰ تا ۲۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت مناسب برای فضاهای از ۲۰۰ متر مکعب تا ۱۲۵۰ متر مکعب  می باشند. راندمان سرمایشی کولر آبی انرژی سلولزی معادل ۸۳ درصد است. بطور تقریبی با شرایط سختی آب نرمال، عمر پد های سلولزی از ۳ تا ۵ سال است.

کولر های آبی انرژی در انواع بالازن، بغل زن، صنعتی، بهار ساز دو فصلی و کولرآبی انرژی هوشمند پالا تولید می شود.

این کولرها دارای بدنه از جنس گالوانیزه با رنگ پودری بادوام و ضخامت لایه می باشد از ویژگی آن می توان به طول عمر بالا، دارای پوشش محافظ، افزایش راندمان خنک کنندگی، صرفه جویی در مصرف برق و کیفیت بالا نام برد .

کولر آبی این شرکت دارای دو سری EC و VC می باشد. این شرکت دارای مدل های زیر می باشد:

کولر سلولزی EC0280 انرژی، اولین کولر گالوانیزه سلولزی کشور در این ظرفیت است. این کولر مجهز به پد سلولزی است که این ویژگی باعث می‌شود در طول فصل دمای هوای خروجی کولر سلولزی تا 30 درصد خنک‌تر از کولر پوشالی باشد.

همچنین در بهسازی جدید کولر سلولزی EC280 انرژی، سیستم محافظت از جان RCCB ، شناور و بسته‌بندی مقاوم کارتنی نیز به این محصول اضافه شده است. بر این اساس کولر EC280 انرژی مناسب‌ترین گزینه برای استفاده در اتاقک‌ها، کانکس‌ها و سایر فضاهای کوچک با مساحت حدودی 16 تا 25 متر مربع (در شرایط دمایی مشابه تهران) است. ضخامت ورق کف و سقف این مدل 0.6 میلیمتر می باشد که از انواع موجود در بازار شرایط بهتری دارد . سازنده الکتروموتور این محصول شرکت موتوژن و پمپ آن نیز از شرکت الکتروژن میباشد.

کولرآبی سلولزی انرژی 3800 VC0380 دریچه بالا قابلیت استفاده در محیط‌ های مسکونی و آپارتمانی که ارتفاع از پشت‌بام زیادی دارند و بایستی کولر را در بالکن یا تراس منزل خود نصب کنند، مناسب است. اگر تعداد طبقات ساختمان بیشتر از 4 یا 5 طبقه باشد، بایستی برای طبقه اول و همکف، کولر آبی در داخل طبقه (تراس یا اتاقک تهویه) تعبیه گردد.

کولر سلولزی انرژی بالازن 3800 انرژی مناسب برای شرایط ذکر شده می باشد. علاوه بر مورد ذکرشده، کاربرد کولر بالا زن 3800 انرژی در فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد است. برخلاف کولرهای معمولی که دهانه خروجی هوا از کنار کولر است، مدل‌های دریچه بالا کولرهای انرژی، دریچه هوای خروجی آن‌ها بر روی سقف کولر قرار دارد.

 

کولر آبی  صنعتی سلولزی انرژی مدل EC1800 با قدرت موتور 5.5 اسب بخار، یکی از کولر های گالوانیزه سلولزی این شرکت است که به بازار عرضه شده. این کولر به دلیل مجهز شدن به پد سلولزی دمای هوای خروجی را تا 30 درصد خنک‌تر از سایر کولرهای پوشالی می کند که یکی از تفاوت های عمده و قابل توجه این نوع از کولرها به شمار می رود.

بیشینه قدرت باد دهی کولر سلولزی بالازن انرژی EC 1800 انرژی برابر 18000 متر مکعب در ساعت است که به دلیل ثابت نگه داشتن خنکی در طول فصل، برای نصب در فضاهای اداری، تجاری و صنعتی، مساجد، بانکها، رستوران ها بزرگ، مدارس و دانشگاه ها بسیار مناسب می باشد. گفتنی است، کولرهای انرژی دارای قابلیت قطع دو قطب هستند و چنانچه سیم کشی در هنگام نصب کولر اشتباه باشد، به‌ منظور حفاظت و ایمنی، هر دو قطب همزمان قطع می‌شوند. از دیگر ویژگی های قابل تامل این کولر آبی می توان به سیستم محافظت از جان RCCB و عملکرد کم صدای آن اشاره نمود.

کولر آبی سلولزی هوشمند انرژی سری جدید پالا EC0750 قابلیت استفاده در محیط های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان ها، مدارس و سالن های ورزشی و مساجد دارا  می باشد.

کولر سلولزی هوشمند سری جدید EC0750 دارای سیستم آبرسانی جدید و منحصر به فرد می باشد. شناور کولر حذف گردیده است و سنسور تشخیص آب و برد الکتریک جایگزین آن شده است.
به طوری که میزان مصرف آب کولر انرژی به کمک سنسور سنجیده می شود و با فرمان برد الکتریکی کولر به پمپ آب کولر تنظیم می گردد. یکی دیگر از مزایای سیستم آبرسانی جدید کولر انرژی تخلیه و بارگیری اتوماتیک آب هر دو هفته یکبار به منظور استفاده از آب تازه و عدم ایجاد بوی نامطبوع ناشی از آب راکد و ورود هوای سالم تازه به محیط می باشد.

با وجود سنسور تشخیص آب و برد الکتریکی احتمال عدم رسیدن آب و سوختن پمپ به صفر رسیده است. کولر سلولزی انرژی دارای رنگ ثابت و الکترو استاتیک آبی رنگ با ضخامت بدن مناسب می باشد. سقف کولر سلولزی انرژی دارای شیب ملایمی است که این امر از پوسیدگی و زنگ زدن سقف کولر انرژی جلوگیری می کند. بدنه کولر انرژی دارای بالانس استاتیکی و دینامیکی بالا می باشد. همه قسمت های کولر دارای واشر مناسب و لرزه گیر میباشند که موجب کاهش صدای کولر می شود.

کولر آبی سلولزی هوشمند انرژی سری جدید پالا EC0600 قابلیت استفاده در محیط های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان ها، مدارس و سالن های ورزشی و مساجد می باشد.

کولر سلولزی هوشمند انرژی EC0600 که پیشرفته ترین کولر آبی هوشمند در ایران می باشد.

 

کولرآبی سلولزی هوشمند انرژی سری جدید EC 0550 هوادهی از بغل، قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد دارا است.
کولرآبی سلولزی انرژی مدل EC 0550 اولین کولر سلولزی کشور و دارای گواهی استاندارد اروپا ( CE) است.

کولر سلولزی انرژی EC0550 برای فضاهایی تا مساحت حدود 110 متر مناسب است. کولر 5500 انرژی قابلیت نصب و استفاده در محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی را دارا است.

کولرآبی سلولزی  انرژی سری جدید مدل اقتصادی  EC0550e هوادهی از بغل، قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد دارا است.
کولرآبی سلولزی انرژی مدل EC0550e اولین کولر سلولزی کشور و دارای گواهی استاندارد اروپا ( CE) است.

کولر سلولزی انرژی EC0550e برای فضاهایی تا مساحت حدود 150 متر مناسب است. کولر 5500 انرژی مدل اقتصادی قابلیت نصب و استفاده در محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی را دارا است.

کولرآبی سلولزی هوشمند انرژی سری جدید EC0350 هوادهی از بغل، قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد است. کولر سلولزی انرژی EC0350 برای فضاهایی تا مساحت حدود 80 متر مناسب است. کولر 3500 انرژی قابلیت نصب و استفاده در محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی را دارا است.

کولرآبی سلولزی هوشمند انرژی سری جدید EC0700 هوادهی از بغل، قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد دارا است.

کولر سلولزی انرژی EC0700 برای فضاهایی تا مساحت حدود 150 متر مناسب است. کولر 7000 انرژی قابلیت نصب و استفاده در محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی را دارا است.

کولرآبی سلولزی انرژی سری جدید مدل اقتصادی  EC0700e هوادهی از بغل،  قابل استفاده در محیط‌های مسکونی و منازل با متراژهای مختلف، فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد می باشد.

 

کولر آبی  صنعتی سلولزی انرژی مدل EC11 با قدرت موتور 1.5 اسب بخار، یکی از کولرهای گالوانیزه سلولزی این شرکت است که به بازار عرضه شده است کولر تبخیری سلولزی انرژی Energy EC 11 با سیستم سرمایشی تبخیری ساخته شده و انرژی در کف و سقف کولر از ورق گالوانیزه با ضخامت ورق 0.6 میلیمتر استفاده کرده که موجب استحکام و دوام بیشتر و لرزش کمتر کولر خواهد شد.

بیشینه قدرت باد دهی کولر سلولزی بالازن انرژی EC1100 انرژی برابر 11000 متر مکعب در ساعت است که به دلیل ثابت نگه داشتن خنکی در طول فصل، برای نصب در منازل با متراژ بالا ، فضاهای تجاری ، صنعتی ، اداری ، مدارس ، بانک ، مساجد ، رستوران بسیار مناسب می باشد.

کولر آبی  صنعتی سلولزی انرژی مدل EC25 با قدرت موتور 7.5 اسب بخار، یکی از کولرهای گالوانیزه سلولزی این شرکت است که به بازار عرضه شده. این کولر به دلیل مجهز شدن به پد سلولزی دمای هوای خروجی را تا 30 درصد خنک‌تر از سایر کولرهای پوشالی می کند.

بیشینه قدرت باد دهی کولر سلولزی بالازن انرژی EC2500 انرژی برابر 25000 متر مکعب در ساعت است که به دلیل ثابت نگه داشتن خنکی در طول فصل، برای نصب در فضاهای اداری، تجاری و صنعتی، مساجد، بانک ها، رستوران ها بزرگ، مدارس و دانشگاه ها بسیار مناسب می باشد.

  • کولر آبی انرژی مدل VC6:

کولرآبی سلولزی انرژی  VC6 دریچه بالا، قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و آپارتمانی که ارتفاع از پشت‌بام زیادی دارند را دارا می باشد و بایستی کولر را در بالکن یا تراس منزل خود نصب کنند، مناسب هست. علاوه بر مورد ذکرشده، کاربرد کولر بالا زن 6000 انرژی در فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد است. برخلاف کولرهای معمولی که دهانه خروجی هوا از کنار کولر است، مدل‌های دریچه بالا کولرهای انرژی، دریچه هوای خروجی آن‌ها بروی سقف کولر قرار دارد.

کولر سلولزی انرژی VC0600 برای فضاهایی تا مساحت حدود 120 متر مناسب است. کولر 6000 انرژی قابلیت نصب و استفاده در محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی را دارا است.

معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy

در این مقاله به معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy و بررسی هر یک از محصولات سرمایشی شرکت انرژی می پردازیم. با این امید که برای شما خواننده عزیز مفید باشد.

دسته بندی کولر های آبی انرژی بر اساس نوع کاربری:

1-کولر آبی انرژی بالازن (بالکنی):

کولر آبی انرژی بالازن (بالکنی) با خروجی هوا از بالا مناسب برای نصب در بالکن ساختمان ها و آپارتمان ها می باشد. این نوع کولر آبی در سه ظرفیت ۴۴۲۰ و۶۴۶۰ و۷۱۴۰ متر مکعب بر ساعت هواهی تولید می شود.  و امکان خروجی از بالا کولر آبی انرژی و حذف یک زانو از مسیر کانال ، افت فشار بسیار زیادی حذف شده است . زیرا بیشترین افت فشار مربوط به زانو و اتصالات بعد از فن کولر می باشد. استفاده از پد سلولزی جهت سرمایش و راندمان بالای 80 درصد این کولر های آبی انرژی، از مزایای آن می باشد.
امکان نصب اینورتر و تبدیل برق تک فاز به سه فاز به صورت سفارشی و کنترل سرعت فن از دیگر مزایای کولر آبی سلولزی انرژی بالازن می باشد. حداکثر طول کانال قابل اتصال به کولر آبی بالازن یا بالکنی انرژی 20 متر می باشد.

2. کولر آبی انرژی صنعتی:

 

کولر آبی صنعتی انرژی با قدرت گردش هوا در ظرفیت های 11000 و18000و 25000 مترمکعب در ساعت مناسب برای سرمایش و تهویه مطبوع سالن های بزرگ ، کارگاه های صنعتی ، خوابگاه ها و … می باشد. طول عمر مناسب پد سلولزی و سرمایش مطلوب نسبت به ایرواشر یکی از مهمترین دلایل انتخاب کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی می باشد. کولر آبی انرژی صنعتی امکان کانال کشی تا ۲۰ متر را دارا می باشد.

ظرفیت ۱۱۰۰۰ در دو نوع تکفاز و سه فاز و ظرفیت های بالا تر فقط در یک نوع سه فاز تولید می شوند. راندمان سرمادهی کولر آبی انرژی صنعتی ۸۳٪ می باشد. نوع ۱۱۰۰۰ کولر آبی انرژی صنعتی در دو مدل بالازن و بغل زن معمولی تولید می شود.

3-کولر آبی سلولزی انرژی بغل زن :

کولر آبی سلولزی بغل زن انرژی با 30 درصد خنکی بیشتر نسبت به دیگر کولرهای آبی پوشالی، در ظرفیت های ۴۴۲۰ و ۶۴۶۰ و ۷۹۹۰ متر مکعب بر ساعت هوادهی تولید می شوند که برای محیط هایی از ۷۰ متر مربع تا ۱۴۰ متر مربع با ارتفاع سقف ۳ متر کاربرد دارند. راندمان سرمایشی کولر آبی انرژی بغل زن معادل ۸۳ درصد است و تماما از نوع تکفاز هستند. الکترو موتور کولر آبی انرژی در سه ظرفیت ذکرشده به ظرفیت ۰،۳۳ و ۰،۵ و ۰،۷۵ اسب بخار می باشد. کنترل ترموستاتیک و کنترل ایمنی RCCB یا محافظ جان کولر آبی سلولزی انرژی باعث افزایش ایمنی و کاهش مصرف انرژی این کولر آبی شده است.

4- کولر آبی سلولزی انرژی پالا:

کولر آبی انرژی هوشمند پالا در دو ظرفیت ۶۴۶۰ و ۷۹۹۰ متر مکعب بر ساعت مناسب برای فضاهای  ۱۰۰ متر مربع تا ۱۴۰ متر مربع با ارتفاع نرمال ۳ متر می باشند.

استفاده از فیلتر در مسیر هوای ورودی باعث جلوگیری از ورود خاشاک و حشرات به داخل کولر آبی انرژی سلولزی پالا شده است.
راندمان بالای 83 درصد و 30 درصد خنکی بیشتر نسبت به کولرهای آبی دیگر از مزایای کولر آبی سلولزی انرژی مدل پالا می باشد.
کنترل ترموستاتیک ، تایمر ، برد الکترونیکی ، ریموت کنترل و شیر تخلیه باعث افزایش راندمان ، کاهش مصرف و حفظ دما و رطوبت مناسب محیط تحت پوشش کولر آبی انرژی مدل پالا شده است.
کولر آبی پالا با استفاده از شیر تخلیه اتوماتیک و تخلیه آب کولر در فواصل زمانی معین باعث طول عمر بیشتر پد سلولزی و کاهش سختی آب داخل تشتک کولر آبی انرژی مدل پالا شده است.

برق مصرفی کولر آبی انرژی مدل پالا از نوع تکفاز است.

5-بهارساز انرژی:

بهارساز انرژی با سیستم سرمایشی تبخیری و سیستم گرمایشی با سوخت گاز مناسب برای ساختمانهایی با کاربری مسکونی ، صنعتی ، تجاری ، اداری ، رستورانها ، باشگاه ها و … می باشد.
میزان هوادهی بهارساز 4000cfm معادل 6800 متر مکعب در ساعت می باشد. حجم فضای تحت پوشش بهارساز انرژی حدود 900-450 متر مکعب می باشد.
در سیستم سرمایشی بهارساز انرژی از پدهای سلولزی با راندمان بالای 80 درصد استفاده شده و جهت افزایش ایمنی در گرمایش از ترموستات ، کنترل فن ترموستات ، حد و شیر گاز دو مرحله ای استفاده شده است.
امکان اتصال بهارساز شرکت انرژی به کانال رفت و برگشت، با مجموع طول 15 متر میسر می باشد.

معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy

در این مقاله به معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy و بررسی هر یک از محصولات سرمایشی شرکت انرژی می پردازیم. با این امید که برای شما خواننده عزیز مفید باشد.

مرکز مجاز سرویس و تعمیرات تخصصی محصولات شرکت انرژی

چنانچه کولر آبی انرژی یا هیتر انرژی شما دچار مشکل شد، می توانید با سفارش تعمیر آن به مرکز خدمات تیک سرویس نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

قیمت محصولات شرکت انرژی:

جهت اطلاع از قیمت خرید انواع محصولات شرکت انرژی با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید انواع محصولات شرکت انرژی به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردند | تماس با ما

فروشگاه آنلاین تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “معرفی انواع کولر آبی انرژی Energy

  1. سید علیرضا گلپایگانی ۰۹۱۲۱۵۹۲۸۲۵ گفت:

    سلام . برای تعویض پد کولر سلولزی انرژی مدل EC5.5e به کجا باید مراجعه کنم ؟ آیا پد اصل و غیر اصل در بازا وجود دارد؟

    1. سلام و عرض ادب
      بله پد غیر استاندارد تو بازار هست. پد اصلی فقط کولانسل تهیه کنید.
      با تشکر

    2. غلامرضا کاظمی گفت:

      سلام درود چند تایی می خواهم خریداری کنم
      ۱ باید برای inverter سفارش داد
      ۲ امکان 3 فاز کردن مسکونی هست
      ۳کوچکترین سایز بالا زن برای چند متر ر ا پوشش می دهد و کدام مدل هست
      متشکر میشوم سریعا پاسخ بدهید تا ابتیاع نمایم

      1. با سلام و احترام
        ببخشید با تاخیر جواب میدم.
        1- برای کوچکترین سایز کولر آبی انرژی، سیستم اینورتر تولید نشده است.
        2- برای سه فاز کردن برق تک فاز باید از شرکت برق منطقه ای استعلام کنید.
        3- کوچکترین سایز کولر آبی بالازن انرژی 3800 میباشد که حدود 70 متر مربع رو پوشش میدهد.
        با تشکر

  2. شاهد گفت:

    سلام من چندین ساله که مصرف کننده کولر انرژی ۷۰۰۰ سلولزی هستم و از خودش بهتر نیست.
    یه سوال ما شیراز هستیم و تخلیه آب داخل مخزن یه نکته مهم هست که متاسفانه، شیر برقی تخلیه اتوماتیک عمل نمیکنه خواستم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام و عرض ادب
      شیر تخلیه اتوماتیک با یک میکروسوئیچ روی برد عمل میکند.
      برد را باز کنید و میکروسویچ را تنظیم کنید. مثلا روی 200 که هر 200 ساعت اتوماتیک عمل میکند و آب داخل تشتک را تخلیه میکند.
      با تشکر

  3. علی گفت:

    سلام.
    ما دو عدد سلولزی انرژی ۷۰۰۰ داریم. سرویس کار آمد و یکی از موتورها را که صدا میداد برای تعویض در برد. وقتی که برگرداند مارک موتور با آن کولر دیگر متفاوت است. میگوید شرکت انرژی موتورهای مختلف میگذارد درست است این حرف؟؟؟

    1. سلام و عرض ادب
      شما با خدمات مرکزی انرژی با شماره زیر تماس بگیرید.
      021-61445
      داخلی 5
      با تشکر

      1. داوود گفت:

        سلام کولر آبی سلولزی انرژی با کولر آبی سلولزی تبخیری انرژی چه تفاوتی دارد ؟

        1. با سلام و عرض ادب
          هر دو تاش، یکی هست. کولرهای آبی همان سیستم سرمایش تبخیری محسوب میشود.
          با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image