وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

پد یا پوشال سلولزی کولر

پد-پوشال-سلولزی-کولر-آبی-انرژی-کولان-سل

پد یا پوشال سلولزی کولر

پد یا پوشال سلولزی کولر یکی از تجهیزاتی است که در کولرهای آبی از آن ها استفاده می شود. ماده اولیه سازنده این پد ها کاغذ کرافت است که البته در داخل کشور تولید نمی شود. کاغذ کرافت از کنف، درخت کاج و بامبو ساخته شده است.

این کاغذ به علت مقاومت بالایی که دارد به عنوان کاغذ الگو در بسته بندی محصولات استفاده می شود. لایه های پد سلولزی نازک و موجدار هستند و با طول موجی مشخص روی هم قرار می گیرند و با تشکیل زاویه معین پد سلولزی حاصل خواهد شد. این پوشالها به طور مشخص در اماکن مسکونی و تجاری به کار گرفته می شود.

لایه های پوشال سلولزی نازک و موجدار است و با طول موجی مشخص روی هم قرار می گیرند و با تشکیل زاویه معین پوشال سلولزی حاصل خواهد شد. این پوشالها به طور مشخص در اماکن مسکونی و تجاری به کار گرفته می شود. همانطور که می دانید در کولر ها آبی لازم است تا آب در سطح، توسط یک واسط تبخیری به جریان افتد.

در حقیقت کار اصلی خنک سازی هوا بر عهده پوشالهای سلولزی است. بدون پوشال سلولزی نمی توان هوای اطراف را جذب کرد و با عبور از آب خنک به دمای مطلوبی رساند. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی پوشال سلولزی کولر آبی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

ویژگی و تفاوت پوشال کولر آبی با پد سلولزی:

  • پد سلولزی در سرمایش بسیار مؤثر هستند و نیاز به نگهداری و تمیز کردن کمتری دارند.
  • در مقایسه با پوشال معمولی کولر آبی بسیار بادوام هستند. به همین دلیل بیشتر کولر هایی که در مناطق گرم و خشک استفاده می شوند باید از پد های سلولزی یا لانه زنبوری باشند.
  • این نوع پد ها به خاطر طراحی خاص زوایای آن در برابر هوا، از خود مقاومت نشان نمی دهند و بیشترین سطح تماس بین آب و هوا را به وجود می آورند که علاوه بر افت فشار کمتر سبب کاهش برق مصرفی کولر نیز می شوند، در نتیجه راندمان خنک سازی آن افزایش می یابد.
  • پد سلولزی در برابر آب تغییر شکل نمی دهد و با جذب گرد و غبار و آلودگی محیط عملکردی بدون آلودگی دارد.
  • قابلیت کاهش درجه حرارت هوا تا ۱۵ درجه سانتی گراد توسط این پدها باعث کاهش برق مصرفی می شود.
  • پدهای سلولزی به سادگی و بدون صرف هیچ هزینه اضافه بخش عمده ای از گرد و غبار هوا و ذرات معلق در هوا را جذب می کنند و محیطی تمیز ایجاد می نمایند .
  • پدهای سلولزی نیز مانند پوشال نیاز به تعویض دارند اما عمر مفید آنها بیش از پوشال است و بین ۳ تا ۵ سال می باشد.
  • پدهای سلولزی خاصيت ضد قارچی دارند، بنابراين مانع رشد و انتقال قارچ و باكترى به داخل محيط منزل مي‌شوند.

معایب پد سلولزی:

از معایب این نوع پد ها می توان به هزینه گران آن اشاره کرد ، به همین دلیل است که پد های سلولزی معمولاً فقط زمانی مقرون به صرفه تر می باشد که در ابعاد بزرگ و صنعتی استفاده شوند و معمولا در کولرهای خانگی، کم تر مقرون به صرفه است. پوشال معمولی و پد های سلولزی در انواع کولرهای آبی با کاربری خانگی و صنعتی مورد استفاده در مناطق گرم و خشک  موجود است.

چنانچه کولر آبی شما نیاز به تعویض پد سلولزی داشت، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. یا با سفارش به مرکز خدمات تیک سرویس نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

قیمت پد سلولزی کولر:

قیمت پد سلولزی کولر به عوامل متعددی وابسته است از جمله این عوامل می توان به کیفیت کاغذ کرافت استفاده شده در تولید پد و همچنین برند ارائه دهنده اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت خرید پوشال یا پد سلولزی کولر با ما تماس بگیرید تا قیمت روز آن، به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

انواع پد کولان سل برای مدلهای کولر آبی انرژی:

برای مشاهده مطالب و فیلم های آموزشی، به اکانت ما در آپارات و اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

https://www.instagram.com/tikservice.co

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image