وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

تبدیل کولر آبی پوشالی به پد سلولزی

تبدیل کولر آبی پوشالی به پد سلولزی

در این مطلب سعی میکنیم روش تبدیل کولر آبی پوشالی به پد سلولزی را به شما آموزش دهیم و معایب و مزایای هر یک را بصورت مختصر توضیح دهیم.

معایب کولر آبی

با توجه به اینکه در حال حاضر هزینه خرید لوازم خانگی به شدت افزایش یافته است، گاهی اوقات ممکن است، این هزینه ها، افراد را از خرید کالای جدید منصرف کرده و آنها را به این نتیجه برساند که “فعلا با همینی که هست سر میکنیم تا بعدش ببنیم چی میشه”

تصور کنید که در یک روز گرم، زمانی که از محل کار خود به منزل برمیگردید و منتظر داشتن هوایی خنک هستید، کولر آبی با دور تند مشغول مصرف برق گران قیمت است، اما خبری از سرما و خنکی نیست.

مزایای کولر سلولزی

از طرفی شنیده اید که چندین سال است که در بازار کولرهایی تولید و عرضه میشوند با نام کولر سلولزی که مصرف برق کمتری دارند و خنکی بیشتری تولید میکنند. و ممکن است خودتان در محل کار یا حتی در منزل قبلی از آن استفاده کرده باشید و در یک جرقه ناگهانی این ایده به ذهن شما میرسد که آیا میتوان کولر آبی پوشالی را به کولر آبی سلولزی تبدیل کرد؟

تبدیل کولر آبی به سلولزی

در پاسخ به این سئوال باید گفت بله.

شما میتوانید کولرپوشالی خود را به راحتی تبدیل به کولر سلولزی کنید .با اینکار میتوانید از مزایای کولر سلولزی استفاده کنید.

قطعات مکانیکی به کار رفته در کولر پوشالی و سلولزی تقریبا مشابه است. تفاوتی که در قطعات این کولرها وجود دارد در واسطه سرمایش تبخیری آنهاست و تفاوت دیگر در شکل ظاهری درب کولر.

  • آیا تبدیل کولر پوشالی به سلولزی با صرفه است؟

با توجه به اینکه میزان سرمادهی پد سلولزی بیشتر از پوشال است، مدت زمان رسیدن به دمای مطلوب در زمان استفاده از کولری که پد سلولزی دارد در مقایسه با کولر پوشالی  کمتر است. در نتیجه، مجموع ساعتی که کولر در ۲۴ ساعت باید روشن باشد کمتر خواهد بود.

ممکن است هزینه اولیه خرید و تعویض پد سلولزی بیشتر از پوشال باشد، اما در بلند مدت استفاده از پد سلولزی به صرفه تر است (به این علت که هزینه تعویض سالیانه پوشال حذف میشود و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شدو رضایت از میزان خنکی بیشتر خواهدبود)

  • آیا برای تبدیل کولر پوشالی به سلولزی تخصص خاصی نیاز است؟

اگر خود شما فنی و دست به آچار هستید، به راحتی میتوانید کولر پوشالی خودتان را سلولزی کنید. عموما بیشترین تولید کولرهای آبی در مدلهای ۴۵۰۰ ،۵۵۰۰ و ۷۰۰۰ است اما ابعاد و اندازه ی دربهای کولرهای تولید توسط کارخانه های لوازم خانگی یکی نیستند .

قالب دربهای تولید شده در کارخانه های تولید کننده کولر آبی یکسان نیست با این وجود تفاوت خیلی زیادی در اندازه ها وجود ندارد.

پدهای سلولزی موجود در بازار برای کولرهای انرژی تولید شده اند. اما اندازه این پدها قابل کم شدن هستند. یعنی میتوان طول و عرض پد را برش داده و به اندازه دلخواه دست یافت.

پد سلولزی با کاتر به راحتی برش میخورد و شما میتوانید طبق اندازه های مورد نیاز پد را برش داده و در درب کولر جاگذاری کنید.

پد یا پوشال سلولزی قابل استفاده در تبدیل کولر آبی پوشالی به پد سلولزی:

تنها پد یا پوشال قابل استفاده برای تبدیل کولر آبی پوشالی به پد سلولزی، پد سلولزی کولر آبی انرژی مدل 6500 ابعاد (50*720*950) می باشد. شما میتوانید با تهیه این پد در فروشگاه آنلاین تیک سرویس نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

چنانچه کولر آبی شما نیاز به تبدیل کولر آبی پوشالی به پد سلولزی داشت، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

  • کسانی که کولر پوشالی خود را سلولزی کرده اند چقدر راضی هستند؟

طبق بازخوردهای رسیده در ۱۰۰ در صد موارد افرادی که کولر پوشالی خود را تبدیل به سلولزی کرده اند از این اقدام رضایت کامل داشته اند.

تفاوت پوشال کولر آبی با پد سلولزی

چنانچه کولر آبی شما دچار مشکل شد، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. یا با سفارش تعمیر و سرویس کولر آبی به مرکز خدمات تیک سرویس نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

قیمت و روش خرید لوازم کولر آبی:

شما میتوانید قبل از خرید، با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما در خصوص مشخصات فنی و روش خرید لوازم کولر آبی بهره مند شوید.

انواع محصولات پد پوشال سلولزی کولان سل برای مدلهای کولر آبی انرژی:

برای مشاهده مطالب و فیلم های آموزشی، به اکانت ما در آپارات و اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

https://www.instagram.com/tikservice.co

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image