وبلاگ موتورخانه و گرمایش

رفع ایراد و کد خطا پکیج ایمرگاس IMMERGAS

رفع ایراد و کد خطا پکیج ایمرگاس IMMERGAS

برای رفع ایراد و کد خطا پکیج ایمرگاس IMMERGAS در این مقاله قصد داریم به یک سری مشکلات موجود در پکیج ایمرگاس اشاره کنیم و شرح کوتاهی از کد خطا یا ارور پکیج ایمرگاس و نحوه رفع آنها را در اختیار شما مشتری گرامی قرار دهیم تا در صورت بروز هریک، بهترین اقدام را انجام دهید.

لازم بذکر است که تفسیر کد خطای پکیج ایمرگاس، کار آسانی نیست و نیازمند تخصص و تجربه است، لذا بهتر است برای رفع خطای موجود به تکنسین مجاز ایمرگاس استفاده نمایید.

ایمرگاس (ایمرگاز)، یکی از معتبرترین تولیدکننده‌های پکیج در اروپا است. پکیج ایمرگاس (Immergas) که ساخت کشور ایتالیاست و مجوز سازمان نظام مهندسی و سازمان استاندارد ایران را نیز جهت استفادۀ ایمن کاربران در ایران دارا می‌باشد.

پکیج ایمرگاس، قابلیت ارتباط با ترموستات اتاق را دارا می‌باشد و دارای نشانگر دیجیتال و بخش تشخیص عیب خودکار الکترونیک است.

رفع ایراد و مشکلات رایج پکیج ایمرگاس IMMERGAS:

پکیج ایمرگاس صدای غیرعادی می‌دهد:

اگر دستگاه شما به درستی نصب نشده باشد، اتصالات آن به انداره کافی محکم نباشد، مبدل و لوله‌ها گرفته باشد، هواگیری به مدت طولانی انجام نشده باشد یا برخی قطعات آن از جمله سوپاپ‌ها، پمپ و فن خراب شده باشد، شاهد صدای غیرعادی خواهید بود.

شعله پکیج ایمرگاس تشکیل نمی‌شود:

اصلی‌ترین دلیل روشن نشدن مشعل، بسته بودن شیر گاز است. قبل از ثبت درخواست، از وصل بودن گاز مطمئن شوید. برخی مواقع وجود مشکل در برد، جرقه زن و سنسور NTC علت روشن نشدن مشعل است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

پکیج ایمرگاس ناگهان خاموش می‌شود:

کاهش فشار آب و گاز، شایع‌ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی این دستگاه است. گاهی ممکن است مدار گرمایش دچار گرفتگی شده باشد یا ترموستات خراب شده باشد. در این صورت باید قطعات توسط تکنسین بررسی و مشکل برطرف شود.

آب مصرفی پکیج ایمرگاس سرد و گرم می‌شود:

اگر آب مصرفی پکیج سرد و گرم می‌شود، ممکن است مبدل ثانویه دستگاه رسوب گرفته باشد یا NTC آبگرم و فلوسوییچ خراب شده باشد. گاهی ممکن است نوسان در فشار آب دستگاه، علت این مشکل باشد. برای عیب بایی دقیق، بهتر است دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

افت فشار و آبریزی از زیر پکیج ایمرگاس:

اگر لوله‌های پکیج دچار خوردگی یا فرسودگی شده باشند، اتصالات لوله‌ها شل شده باشد، دستگاه به درستی عایق‌بندی نشده باشد یا شیر تخلیه آن خراب شده باشد، شاهد نشت آب از زیر آن خواهیم بود.

پکیج ایمرگاس بوی گاز می‌دهد:

در صورت استشمام بوی گاز، باید شیلنگ‌های متصل به دستگاه، شیربرقی، مشعل و دودکش توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت وجود مشکل، تعمیر شود.

آب مصرفی پکیج ایمرگاس گرم نمی‌شود:

در صورت بروز نقص فنی در هریک از قطعات دستگاه از جمله فلوسوییچ، سنسور دما، شیر سه طرفه و سوپاپ بای باس، آب مصرفی گرم نمی‌شود. برخی مواقع کم بودن فشار گاز علت گرم نشدن آب است. برای بررسی مشکل باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

پکیج ایمرگاس روشن نمی‌شود:

اگر پکیج روشن نمی‌شود، ابتدا از وصل بودن جریان برق و گاز مطمئن شوید. گاهی ممکن است خراب شدن ترموستات یا برد اصلی، علت روشن نشدن دستگاه باشد که برای رفع مشکل باید قطعات آن توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

کد ارور و کد خطا پکیج ایمرگاس IMMERGAS:

  • کد خطاها 01 پکیج دیواری ایمرگاس :  شعله روشن نمی شود. علت نبودن گاز و توان و میزان شعله پایین است یا شیر گاز معیوب است.
  • کد خطاها 02 پکیج دیواری ایمرگاس : ترموستات حد عمل نمی کند. علت عدم گردش آب در مدار شوفاژ یا سنسور مدار شوفاژ معیوب است یا وجود هوا در مدار گرمایشی.
  • کد خطاها 03 پکیج دیواری ایمرگاس : حسگر دود فعال شده است. علت قطر نامناسب دودکش یا مسدود بودن آن یا اتصال ترموستات دور باز است. سنسور ترموستات معیوب است.
  • کد خطاها 04 پکیج دیواری ایمرگاس : خراب بودن ترموستات دود وترموستات حد. علت حمل نصب سنسورها دارای اشکال است یا قطع بودن اتصالات دودکش. در نهایت برد الکتیکی خراب است.
  • کد خطاها 05 پکیج دیواری ایمرگاس : سنسور رفت شوفاژ خراب است.
  • کد خطاها 06 پکیج دیواری ایمرگاس : سنسور مدار ماب گرم مصرفی خراب است.
  • کد خطاها 10 پکیج دیواری ایمرگاس : پایین بودن فشار مدار شوفاژ کمتر از 1 بار.
  • کد خطاها 11 پکیج دیواری ایمرگاس : پرشر سویئچ دود غیر فعال شده است و دود تخلیه نمی شود.

در ادامه کد ارور و کد خطا پکیج ایمرگاس IMMERGAS:

  • کد خطاها 12 پکیج دیواری ایمرگاس: خرابی ال تی سی آب  گرم مصرفی، سنسور و اتصالات مربوط به آن اشکال دارد.
  • کد خطاها 15 پکیج دیواری ایمرگاس: خرابی برد الکترونیکی و یا اشتباه در اتصال کانکشن ها یا کانکتور ها.
  • کد خطاها 16 پکیج دیواری ایمرگاس: خرابی فن که ممکن به علت خرابی پرشر هم باشد.
  • کد خطاها 17 پکیج دیواری ایمرگاس: درست نبودن سرعت فن در مدل های اینورتر.
  • کد خطاها 20 پکیج دیواری ایمرگاس : سیستم شعله قابل تشخیص نیست. شامل کامل نبودن احتراق و یا شعله و نرسیدن هوا به دستگاه.
  • کد خطاها 27 پکیج دیواری ایمرگاس : میزان گردش آب در مدار کم است. خرابی پمپ و بسته بودن شیر های زیر دستگاه و شیر های رادیاتور ها از دلایل این مشکل است و نهایتا سیستم هواگیری شود.
  • کد خطاها 27 پکیج دیواری ایمرگاس: خراب شدن دکمه های کنترل فن.
  • کد خطاها 28 پکیج دیواری ایمرگاس : مدار آب گرم مصرفی نشتی دارد.
  • کد خطاها 31 پکیج دیواری ایمرگاس : ترموستات اتاقی غیر فعال شده است. خرابی مدار و یا خود ترموستات اتاق اشکال در اتصال آن و یا خرابی در ترموستات اتاقی.
  • کد خطاها 36 پکیج دیواری ایمرگاس: کم بودن برق ورودی دستگاه ، ولتاژ کمتر از 181ولت.

مناطق تحت پوشش نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت ایمرگاس IMMERGAS در تهران

مرکز خدمات تیک سرویس با داشتن تکنسین های متعدد در سطح مناطق 1 تا 22 تهران بزرگ مشغول انجام وظیفه برای شما مشتریان گرامی میباشد. در صورتیکه در مناطق 1 تا 22 تهران بزرگ سکونت دارید میتوانید از خدمات ما استفاده نمائید و در صورت درخواست شما جهت تعميرات پکیج ایمرگاس بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان در خدمت شما باشیم.

قیمت و هزینه تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس

جهت اطلاع از قیمت و هزینه تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس با ما تماس بگیرید تا قیمت و هزینه تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

تیک سرویس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس در غرب، شمال و شرق تهران

اگر از بهترین و مناسب ترین برند پکیج استفاده می کنید، احتمالا نیاز کمتری به خدمات تعمیرات پیدا کرده اید، اما در صورتی که به هر دلیلی با مشکل مواجه شد و نیاز به سرویس و تعمیر پکیج ایمرگاس در تهران، میتوانید از خدمات تیک سرویس استفاده نمائید.

کافیست با کلیک روی تماس با ما و یا با شماره های زیر، سفارش تعمیر پکیج ایمرگاس خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰-۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: ۴۴۶۷۵۱۶۲-۰۲۱

برای مشاهده فیلم های آموزشی به اکانت ما در آپارات به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

مرکز مجاز خدمات تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image