وبلاگ موتورخانه و گرمایش

معرفی ایمرگاس IMMERGAS ایتالیا

خرید پکیج ایمرگاس immergas

معرفی ایمرگاس IMMERGAS ایتالیا

جهت معرفی شرکت ایمرگاس IMMERGAS ایتالیا، باید گفت این شرکت. در سال 1964 جهت ایجاد آسایش و ایمنی برای خانه خانواده های ایتالیایی با طراحی و ساخت دیگ های بخار تاسیس شد. این شرکت با بیش از 55 سال تجربه کاری و بیش از 8 میلیون بویلر نصب شده یکی از شرکت های پیشرو در بخش گرمایش در ایتالیا و چندین کشور اروپایی است.

تمرکز ایمرگاس ایتالیا بر محیط زیست و انرژی پاک تر

شرکت ایمرگس IMMERGAS ایتالیا برای بیش از بیست سال با تمرکز روز افزون بر محیط زیست و پیروی از فلسفه رویکرد سبز. به طور فزاینده در حال توسعه تجهیزات از انواع انرژی های جایگزین می باشد.

توجه زیاد به صرفه جویی در انرژی و مصرف انرژی های جایگزین. شرکت ایمرگاس را به عنوان پیشرو در تولید فن آوری های نوآورانه در سطح جهانی معرفی نموده است.

معرفی مرکز تحقیقات ایمرگاس IMMERGAS ایتالیا

این شرکت از طریق مرکز تحقیقاتی جدید، بیشتر در طراحی سیستم های ترکیبی تکامل یافته سرمایه گذاری می کند. و سیستم های کنترل الکترونیکی را که می توانند منبع انرژی مقرون به صرفه را از بین دیگ های بخار. پمپ های گرمایشی، پانل های خورشیدی و سیستم های فتوولتائیک. انتخاب کنند برای تولید گرما یا هوای سرد با کمترین میزان مصرف انرژی، طراحی و تولید می نماید.

شرکت ایمرگس IMMERGAS ایتالیا با داشتن 13 خط تولید مجهز و هایتک و 600 کارمند توانسته تا 130 مدل مختلف از محصولات پکیج و سیستم های تولید آب گرم بهداشتی را طراحی کند.

این شرکت با مساحت 60 هزار متر مربع وسعت، شامل انبارهای متعدد، مراکز ادارای، مراکز آموزشی و تحقیقاتی یکی از شرکت های پیشرو در بخش گرمایش ایتالیا محصوب میشود.

شرکت ایمرگس IMMERGAS ایتالیا با راه اندازی خطوط پیشرفته تولید در کشورهایی چون اسلواکی، چین و شهر قزوین در ایران (همکاری با شرکت ایمرگس پاد) به تولید محصولات کشورهای غیر اروپایی مشغول میباشد.

شرکت ایمرانرژی ایمرگاس IMMERGAS ایتالیا

همچنین یک شرکت تابعه با نام ایمرانرژی Immer Energy از سال 2010 در زمینه انرژی تجدید پذیر تولید سیستم های قدرت فتوولتائیک و پرداختن به مسائل پیچیده بهره وری انرژی، که در حال حاضر ضرورتی برای حفاظت از محیط زیست و بهبود بخش ساختمان است به وجود آمده که در این بخش از صنایع هایتک فعالیت ها و اختراعات خود را دنبال می کند.

کیفیت در محصولات و خدمات شرکت ایمرگس IMMERGAS ایتالیا

شرکت ایمرگس IMMERGAS ایتالیا بر آن است تا کیفیت محصول خود را با کیفیت خدمات همراه کند و برای این منظور همواره آموزش های سطح بالایی را در زمینه فناوری های جدید و آخرین استانداردهای فنی به نصاب ها و مهندسان تعمیر و نگهداری ارائه می دهد.

نمایندگی مجاز تعمیر و سرویس پکیج ایمرگاس IMMERGAS

مرکز خدمات تیک سرویس، نمایندگی مجاز تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش پکیج ایمرگاس IMMERGAS در تهران می باشد.

کافیست با کلیک روی تماس با ما و یا با شماره گیری شماره های زیر، سفارش سرویس و تعمیر پکیج دیواری خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰-۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: ۴۴۶۷۵۱۶۲-۰۲۱

برای مشاهده فیلم های آموزشی به اکانت ما در آپارات به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

نمایندگی مجاز خدمات تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image