1141 135 0935
 ۸۸۸۶۵۰۶۹ - ۸۸۸۶۳۹۵۰ - ۰۲۱
وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

فن کویل زمینی چیست

فن کویل زمینی چیست

فن کویل زمینی چیست

اگر میخواهید بدانید فن کویل زمینی چیست، فن کویل زمینی یکی از انواع فن کویل میباشد که کار سرمایش و گرمایش محل زندگی و کار را تامین می نماید.

معرفی فن کویل زمینی ساران

فن کویل ساران درانواع زمینی- سقفی- کانالی- کاستی در ظرفیت های گوناگون از 200 تا 2000 CFM تولید می شود.

فنکویل  زمینی ساران شامل انواع مختلفی از جمله فن کویل روربرو زن- بالازن- شیب دار و یا مدل کوتاه یا لوبوی می باشد که از ظرفیت 200 تا 1200 در نوع زمینی تولید می شوند.

فن کویل زمینی ساران دارای بدنه گالوانیزه با ضخامت مناسب جهت جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش و همچنین مقاومت در برابر ضربات و فشارهای احتمالی می باشد. قسمت بیرونی فن کویل پوشیده از رنگ پودری الکترواستاتیک با پخت کوره ای می باشد که این امر علاوه بر زیبایی بر طول عمر دستگاه نیز می افزاید.

فنکوئل زمینی ساران روی بدنه و در محل دریچه دستگاه دارای کلید دور سه حالته کم- متوسط و زیاد می باشد. جهت کنترل کارکرد فن کویل باید از ترموستات های دیواری استفاده کرد که با توجه به دمای محیط و میزان دمای تنظیم شده روی ترموستات کارکرد فن کویل تنظیم شود.

فن کویل زمینی ساران دارای فیلترهای توری چند لایه هستند که به آسانی قابل درآوردن و تمیز کاری و شستشو می باشند.

فن کویل زمینی سرما آفرین چیست

فنکویل سرما آفرین با ظرفیت هوادهی 200 الی 2200 cfm در مدل های زمینی، سقفی، کاستی، کانالی و دکوراتیو جهت استفاده در ساختمان های اداری، مدارس و مساجد کارایی گسترده ای دارند.

فنکویل های سرما آفرین با موقعیت نصب ایستاده دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری مقاوم در برابر پوسیدگی. و زنگ زدگی تولید و عرضه می شوند.

فیلترهای به کار رفته در این نوع سیستم از نوع آنتی باکتریال و قابل شستشو می باشند. همچنین الکتروموتور این نوع فن کویل ها دارای موتور سه سرعته برای تنظیم دما و کنترل جریان هوای محیط می باشند.

در فن کویل زمینی سرما آفرین سه ردیف کویل جهت بازدهی و راندمان بیشتر تعبیه شده است. فن کویل زمینی سرما آفرین دارای کمترین میزان صدا بوده و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوایی مطلوب به محیط هدیه می دهد.

فن کویل زمینی گرین چیست

فنکويل های گرين در مدل های ديواری، سقفی توکار، سقفی کاستی يک طرفه، کاستی چهار طرفه و زمينی توليد مي شود. این دستگاه طوری طراحی و تولید می شود که قابلیت نصب در مناطق مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز خرید، اماکن عمومی را دارا باشند.

فن کویل های گرین با قابلیت سرمایش و گرمایش عرضه می شوند. ریموت کنترل بی سیم، تایمر روشن و خاموش، فیلتر قابل شستشو، اتصال از هوای تازه و دریچه های متحرک به منظور ورود خروج جریان هوا از ویژگی های فن کویل های گرین می باشند. شما می توانید با خرید فن کویل های گرین علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، هوایی خنک و مطبوع درمحیط مورد نظر ایجاد نمایید.

فن کويل سقفی- زمينی گرين

فن کویل های سقفی-زمینی گرین بـا طراحی زیبا و متفاوت و قابلیت نصب به صورت عمودی بر روی زمین و افقی بر روی سقف. زینت بخـش فضای داخلی ساختمان ها بوده و با عملکرد فوق العاده ای که دارند باعث بهبود کیفیت هوای محیط زندگی شما می گردند.

يکی از مزايای فن کويل های زمينی و سقفی دارا بودن کنترل اتوماتيک با ريموت از راه دور مي باشند. يکی از قابليت های مهم در فن کويل های زمينی گرین بدنه بسيار باريک آن می باشد. و دارای دريچه خروجی هوای دستگاه به طور اتومات برای تغيير زاويه هوای خروجی به صورت عمودی مي باشد.

فن کويل گرين مجهز به دريچه قابل باز کردن و دسترسی به اجزای داخلی فن کويل از جمله فيلتر برای سرويس مي باشد.  فن کويل های زمينی و سقفی دارای ظرفيت 400 تا 1000 CFM هستند. تشتک فن کويل سقفی- زمينی گرين طوری طراحی و توليد شده اند که امکان جمع آوری آب های تقطير شده را در دو حالت عمودی و افقی را دارا باشند. همچنین فن کویل سقفی-زمینی گرین در 4 ظرفیت 400، 600، 800 و 1000 CFM عرضه می شوند.

قیمت فن کویل زمینی

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع فن کویل زمینی با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید فن کویل زمینی به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردند | تماس با ما

فروشگاه آنلاین تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد. و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

تعمیرات فن کویل در شرق، شمال و غرب تهران

اگر از بهترین و مناسب ترین فن کویل استفاده می کنید، احتمالا نیاز کمتری به خدمات تعمیرات پیدا کرده اید، اما در صورتی که به هر دلیلی با مشکل مواجه شد. و نیاز به سرویس و تعمیر فن کویل تراست، تعمیر فن کویل گلدیران، تعمیر فن کویل گرین، تعمیر فن کویل هواساز. تعمیر فن کویل سرما آفرین، تعمیر فن کویل ساراول، تعمیر فن کویل ساران، تعمیر فن کویل جی پلاس، تعمیر فن کویل هایسنس، تعمیر فن کویل میدیا، تعمیر فن کویل تک الکتریک و تعمیر فن کویل تهویه در تهران، میتوانید از خدمات تیک سرویس استفاده نمائید.

کافیست با کلیک روی ثبت درخواست خدمات در زیر همین صفحه یا با تماس با شماره های زیر، سفارش تعمیر فن کویل خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹۰۲۱

غرب تهران: 44675162021

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

سبد خرید
سایدبار
فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
8 آیتم محصول