1141 135 0935
 ۸۸۸۶۵۰۶۹ - ۸۸۸۶۳۹۵۰ - ۰۲۱
وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

فن کویل سقفی چیست

فن کویل سقفی چیست

فن کویل سقفی چیست

اگر میخواهید بدانید فن کویل سقفی چیست، فن کویل سقفی یکی از انواع فن کویل میباشد که کار سرمایش و گرمایش محل زندگی و کار را تامین مینماید.

فن کویل سقفی توکار ساران چیست

فن کویل های ساران سقفی توکار به دو دسته با فیلتر پلنیوم و بدون پلنیوم تقسیم می شوند. نوع با فیلتر پلنیوم این دسته از فن کویل ساران سقفی دارای قسمت بدنه و فیلتر در هوای ورودی به فن کویل می باشد. که امکان سفارش آن بصورت فیلتر از پشت دستگاه و یا فیلتر از زیر دستگاه را دارا می باشد.

نوع بدون پلنیوم آن هیچ کاور و بدنه ای دور حلزونی و قسمت مکش فن کویل در هوای برگشی ندارد. و جهت خرید و نصب و راه اندازی این مدل از فن کویل ساران حتما باید فیلتر و کانال برگشتی در مسیر هوای ورودی به فن کویل در محل پروژه اجرا گردد.

امکان سفارش فن کویل ساران سقفی با و یا بدون فیلتر پلنیوم از ظرفیت 200 تا 1200 CFM با امکان انتخاب سمت اتصال چپ و یا راست وجود دارد.

زیر محل تشتک جمع آوری آب تقطیر شده از عایق مخصوص با ضخامت مناسب استفاده شده است که از تقطیر آب در کف تشتک جلوگیری می نماید.

فن کویل سقفی سرما آفرین چیست

فن کویل سقفی توکار با پلنیوم (سری 42HC-PLN)-تیک سرویس

فن کویل سقفی در دو مدل روکار و توکار پلنیوم با طراحی زیبا و مدرن در ظرفیت 200 الی 800 فوت مکعب تولید و عرضه می گردد. فنکویل های سقفی سرماآفرین در 5 اندازه مختلف جهت استفاده در هتل ها، آپارتمان ها کاربرد گسترده ای دارند.

فن کویل سقفی سرما آفرین با عملکردی کم صدا هوای اطراف را در کوتاه ترین زمان مطبوع می نماید. الکتروموتور این محصولات از نوع سه سرعته قابل تنظیم در میزان درجه حرارت مورد نظر می باشد. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات بازدهی بالا، طراحی مدرن، بدنه ی مقاوم و همچنین ظرفیت گرمایش و سرمایش بالا می توان اشاره نمود.

فن کویل سقفی – زمينی گرين چیست

فن کویل زمینی-سقفی گرین مدل GFF400P1-02-تیک سرویس

فن کویل های سقفی-زمینی گرین بـا طراحی زیبا و متفاوت و قابلیت نصب به صورت عمودی بر روی زمین و افقی بر روی سقف. زینت بخـش فضای داخلی ساختمان ها بوده و با عملکرد فوق العاده ای که دارند باعث بهبود کیفیت هوای محیط زندگی شما می گردند.

يکی از مزايای فن کويل های زمينی و سقفی دارا بودن کنترل اتوماتيک با ريموت از راه دور مي باشد. يکی از قابليت های مهم در فن کويل های زمينی گرین بدنه بسيار باريک آن است. و دارای دريچه خروجی هوای دستگاه به طور اتومات برای تغيير زاويه هوای خروجی به صورت عمودی می باشد. فن کويل گرين مجهز به دريچه قابل باز کردن و دسترسی به اجزای داخلی فن کويل از جمله فيلتر برای سرويس می باشد.

فن کويل های زمينی و سقفی دارای ظرفيت 400 تا 1000 CFM بازه هوادهی هستند. تشتک فن کويل سقفی زمينی گرين طوری طراحی و توليد شده اند که امکان جمع آوری آب های تقطير شده را در دو حالت عمودی و افقی را دارا باشند. همچنین فن کویل سقفی-زمینی گرین در چهار ظرفیت 400، 600، 800 و 1000 CFM عرضه می شوند.

فنکوئل سقفی توکار گرين

فن کویل سقفی توکار گرین مدل gdf1400p1-تیک سرویس

فن کويل سقفی توکار گرين در ظرفيت 200 تا 1400 CFM دارای پلنيوم جهت ورود هوا و فيلتر مي باشد. و جنس فيلتر فن کويل توکار از نوغ پليمری با دوام و قابل شستشو مي باشد. فن کويل سقفی توکار گرين دارای ارتفاع 28 سانيتمتر می باشد که در سقف کاذب با ارتفاع کم قرار می گيرد.

دستگاه فن کويل سقفی توکار گرين دارای افت فشار خارجی در ظرفيت 600 CFM به ميزان 30 پاسکال. و در ظرفيت 800 تا 1400 CFM به ميزان 30 – 50 پاسکال می باشد.

قیمت فن کویل سقفی

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع فن کویل سقفی با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید فن کویل سقفی به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

مشتریان گرامی میتوانند قبل از خرید از مشاوره رایگان ما بهره مند گردند | تماس با ما

فروشگاه آنلاین تیک سرویس عضو رسمی اتحادیه تهویه مطبوع تهران می باشد و علاوه بر داشتن نمایندگی مجاز از چندین شرکت معتبر داخلی، دارای نماد الکترونیک جهت اطمینان شما مشتریان گرامی از خریدتان می باشد.

تعمیرات فن کویل در شرق، شمال و غرب تهران

اگر از بهترین و مناسب ترین فن کویل استفاده می کنید، احتمالا نیاز کمتری به خدمات تعمیرات پیدا کرده اید، اما در صورتی که به هر دلیلی با مشکل مواجه شد. و نیاز به سرویس و تعمیر فن کویل تراست، تعمیر فن کویل گلدیران، تعمیر فن کویل گرین، تعمیر فن کویل هواساز، تعمیر فن کویل سرما آفرین، تعمیر فن کویل ساراول، تعمیر فن کویل ساران، تعمیر فن کویل جی پلاس، تعمیر فن کویل هایسنس، تعمیر فن کویل میدیا، تعمیر فن کویل تک الکتریک و تعمیر فن کویل تهویه در تهران، میتوانید از خدمات تیک سرویس استفاده نمائید.

کافیست با کلیک روی ثبت درخواست خدمات در زیر همین صفحه یا با تماس با شماره های زیر، سفارش تعمیر فن کویل خود را ثبت نمائید:

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹۰۲۱

غرب تهران: 44675162021

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image

سبد خرید
سایدبار
فروشگاه
0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
6 آیتم محصول