وبلاگ اخبار تاسیسات

معرفی شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق

معرفی شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق

معرفی شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق

در معرفی شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق، میتوان گفت که شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق در مهرماه سال 1381 در بندر استراتژیک بوشهر تاسیس گردید. هدف از تاسیس این شرکت در بدو امر پشتیبانی از صنعت دریانوردی مستقر در منطقه بود. ولی پس از مشورت با کارشناسان خبره شرکت های معظم جهان همانند زیمنس و AEG استراتژی های دیگری به برنامه های قبلی شرکت افزوده شد.

بدین معنا که در هر رسته از امور صنفی یک واحد تخصصی تحقیقاتی مشغول به کار شد. همانند واحدهای: “صنعت دریایی”، “اتوماسیون و کنترل”، “صنعت خوردو”، “ایمنی”، نرم افزارهای هوشمند”، “ترافیک و کنترل شهری” و …

بدین صورت با داشتن واحدهای توانمند در زمینه صنعت گسترده برق این شرکت به یکی از اولین انتخاب های شرکت های مادر تخصصی درآمد. بدین عنوان که هرگونه نیاز به طراحی، مشاوره و اجرا، تولید صنعتی و .. که مورد نیاز صنایع، شرکت ها و ارگانها باشد قابل ارجاع به این شرکت بوده. و در اسرع وقت و منطبق بر بالاترین استانداردهای جهانی مانند NMEA، IEEE سفارشات محوله به مشتریان محترم تحویل می گردد.

فروش محصولات شرکت تحقیفات صنعتی گرین برق Gerico

شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق، تحت پوشش مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس 

از ابتدای سال 1384 این شرکت به همراهی چند شرکت دیگر که در زمینه فناوری های نو فعالیت می کردند تحت پوشش مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس، وابسته به استانداری محترم بوشهر، درآمدند.

در خلال این مدت، این شرکت از طرف ارگانها و مفامات مختلف مورد بازدید و تشویق قرار گرفت که از آن جمله می توان به بازدید رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تاریخ دوشنبه 24/5/1384 در محل این شرکت در بندر بوشهر اشاره کرد. همچنین می توان به حضور مقامات و بلند پایگان کشوری در غرفه نمایشگاهی این شرکت در اردیبهشت ماه 84 در بندر بوشهر اشاره کرد.

رایزنی های شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق در خصوص پیوستن به برنامه های سازمان ملل متحد UNDP

همچنین پس از حضور رییس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد جناب اقای نارولا، رایزنی هایی در خصوص پیوستن GERICO به برنامه توسعه سازمان ملل متحد UNDP آغاز گردید و همچنان ادامه دارد. همچنین با اتمام موفق پروژه هایی در استان بوشهر و به خصوص منطقه پارس جنوبی (عسلویه) توانمندیهای اجرایی خود را به اثبات رسانده است.

به علاوه GERICO توانسته است با ارتباط تنگاتنگ با مراکز آموزشی دولتی و دانشگاه ها ارتباط مستحکمی را بین صنعت و دانشگاه ایجاد کند که از این رهگذر می توان به انجام پروژه های کارآموزی در سطح عالی در این شرکت توسط دانشجویان مراکز عالی کشور اشاره کرد.

GERICO با پشتوانه قوی علمی و عملی آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف کوتاه مدت. و بلند مدت شرکت های ناوبری دریایی و نیز شرکت های تولید کننده خودرو اعلام می دارد. و آماده است تا در کلیه زمینه ها ازعم از طراحی، مشاوره و اجرا و نیز تولید انبوه با شرکت ها و موسسات مرتبط همکاری تنگاتنگی داشته باشد.

همچنین با اجرای پروژه گسترده خود تحت عنوان طراحی اولین چراغ راهنمایی هوشمند داخلی آماده اخذ سفارش در زمینه تجهیز شهرهای کشور به آخرین فناوری های پیشرفته ناوبری شهری است. جهت آشنایی با سایر محصولات GERICO محصولات را می توان به شرح زیر برشمرد:

سیستم هوشمند ناوبری شهری (چراغ راهنمایی هوشمند)

سیستم چراغ راهنمایی هوشمند جریکو با قابلیت متصل شدن به مرکز کنترل و نیز عملکرد مستقل از مرکز کنترل می تواند بار ترافیک را کنترل کرده و ترافیک روان و مناسبی را برای شهرهای با تراکم بالا ایجاد می کند. از دیگر قابلیت های این سیستم تعیین اولویت برای خودروهای امدادی است.

تجهیزات نشان دهنده زاویه سکان در کشتی

سیستم نشان دهنده زاویه سکان کشتی با قابلیت کار در شرایط دشوار کشتی ها می تواند خدمه و افسر هدایت کننده را پیوسته از وضع قرارگیری سکان مطلع سازد.

سیستم نشانگر زاویه سکان کشتی در فروشگاه آنلاین جریکو موجود می باشد.

دستگاه هشدار دهنده آبگرفتگی خن در کشتی

سیستم هشداردهنده آبگرفتگی خن در کشتی با قابلیت کار در شرایط دشوار کشتی ها می تواند و خدمه  افسر هدایت کننده را د رصورت وقوع آبگرفتگی در خن از این رویداد مطلع کند و در صورت نیاز اقدامات امنیتی را به صورت خودکار ب انجام برساند.

دستگاه نشان دهنده وجود حریق در کشتی

سیستم نشان دهنده وجود حریق در کشتی جریکو قابلیت کار در شرایط دشوار کشتی ها می تواند خدمه و افسر هدایت کننده را در صرت وقوع حریق از این رویداد مطلع کند و در صورت نیاز اقدامات امنیتی را به صورت خودکار به انجام برساند.

تجهیزات تبدیل ولتاژ در کشتی

این سیستم ها برای کاربر امکان بهره برداری از یک مبنبع ولتاژ را به جای منبع دیگر را میسر می کند. همچنین می توان سیستم های ارتباطی 10 کاناله را که مورد استفاده در کشتی، قطار و … را دارد از دیگر تولیدات گرین برق برشمرد.

قیمت خرید محصولات شرکت گرین برق Gerico

جهت اطلاع از قیمت خرید محصولات شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید محصولات Gerico به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

قیمت فروش محصولات شرکت گرین برق Gerico

جهت اطلاع از قیمت فروش محصولات شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق با ما تماس بگیرید تا قیمت روز فروش محصولات Gerico به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

برای مشاهده مطالب و فیلم های آموزشی، به اکانت ما در آپارات و اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

https://www.instagram.com/tikservice.co

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image