وبلاگ تهویه مطبوع و سرمایش

قیمت پوشال سلولزی کولان سل انرژی 1402

فروش و قیمت انواع پد پوشال سلولزی کولر آبی انرژی کولان سل 1402

قیمت پوشال سلولزی کولان سل انرژی 1402

لیست زیر قیمت پوشال سلولزی کولان سل انرژی 1402 میباشد. شما مشتریان گرامی میتوانید در مورد مشخصات فنی و قیمت بروز شده پوشال های سلولزی شرکت کولانسل انرژی در سال 1402 با ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

پوشال سلولزی چیست؟

پوشال سلولزی کولر یکی از تجهیزاتی است که در کولرهای آبی از آن ها استفاده می شود. ماده اولیه سازنده این پد ها کاغذ کرافت است که البته در داخل کشور تولید نمی شود. کاغذ کرافت از کنف، درخت کاج و بامبو ساخته شده است.

این کاغذ به علت مقاومت بالایی که دارد به عنوان کاغذ الگو در بسته بندی محصولات استفاده می شود. لایه های پد سلولزی نازک و موجدار هستند و با طول موجی مشخص روی هم قرار می گیرند و با تشکیل زاویه معین پد سلولزی حاصل خواهد شد. این پوشال ها به طور مشخص در اماکن مسکونی و تجاری به کار گرفته می شود.

لایه های پوشال سلولزی نازک و موجدار است و با طول موجی مشخص روی هم قرار می گیرند و با تشکیل زاویه معین پوشال سلولزی حاصل خواهد شد. این پوشال ها به طور مشخص در اماکن مسکونی و تجاری به کار گرفته می شود. همانطور که می دانید در کولر ها آبی لازم است تا آب در سطح، توسط یک واسط تبخیری به جریان افتد.

در حقیقت کار اصلی خنک سازی هوا بر عهده پوشال های سلولزی است. بدون پوشال سلولزی نمی توان هوای اطراف را جذب کرد و با عبور از آب خنک به دمای مطلوبی رساند. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی پوشال سلولزی کولر آبی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پوشال سلولزی کولر انرژی محصولی است که مواد اولیه آن از سلولز (Cellulose) ماده ای که از دیواره ی سلولی گیاهان ساخته می شود ، که خاصیت جذب آب بالایی دارد. و از لایه های متعدد و نازک (پد، Pad) ساخته می شود.

درباره شرکت انرژی

شرکت کولان سل بعنوان بزرگترین تولید کننده پد سلولزی در ایران بواسطه تامین مواد اولیه (کاغذ) خود از کشورهای اسکاندیناوی مانند فنلاند و بهره گیری از خط تمام اتوماتیک مطابق نمونه های موفق دنیا، در کنار تیم مجرب تولید، توانسته به لحاظ کمی (ظرفیت و حجم تولید) و کیفی (استحکام و کارایی) شرایطی را بوجود آورده که تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیخته و انتخاب اول مصرف کنندگان و مشتریان سازمانی قرار گیرد.

ﺳﺮﻣﺎﯾﺶ ﺗﺒﺨﯿﺮی ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺳﺎزﮔﺎری ﺑﺎ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴـﺖ و اﻗﻠﯿﻢ ﮔﺮم و ﺧﺸـﮏ اﯾﺮان، ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ در ﻣﺼــﺮف اﻧﺮژی دارد ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ دﻟﯿﻞ در ﺳﺎل 1384 اوﻟﯿﻦ ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﻼش ﻫﺎی ﻻزم ﺑﺮای اﯾﺠﺎد ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﺪ ﺳﻠﻮﻟﺰی ﺑﻌﻨﻮان ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻨﯽ ﻣﻨﺎﺳـﺐ ﺑﺠﺎی ﭘﻮﺷـﺎل آﻏﺎز ﮔﺮدﯾﺪ و در سال 1387 اولین ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﻬﺮه‌ﺑﺮداری ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﺪ ﺳﻠﻮﻟﺰی در اﯾﺮان درﯾﺎﻓﺖ ﺷﺪ.

مزایا، ویژگی های پوشال سلولزی کولر آبی انرژی

  • ایستایی و عدم افت ارتفاع به دلیل ساختار منظم و محکم تر.
  • داشتن درصد جذب بالایی از آب و ایجاد رطوبت به دلیل استفاده از مواد اولیه کاغذ کرافت.
  • نصب، شستشو و نگهداری آسان به دلیل خاصیت ایستایی بالا.
  • جلوگیری از ورود حشرات موذی به دلیل داشتن ساختار هندسی یکپارچه.
  • عدم انتقال باکتری های مضر تنفسی به فضای سرمایش
  • مصرف برق کمتر به دلیل افت فشار پایین در حالت مرطوب.
  • توزیع یکنواخت آب بدلیل استفاده از کاغذ کرافت و داشتن ساختار منظم و خاصیت مویینگی.
  • خاصیت تر شوندگی و جذب آب بالاتر به دلیل مواد اولیه بهتر.
  • سرعت رسوب گذاری پایین به دلیل حرکت دائمی آب.
  • استعداد کمتر برای رشد قارچ و آلودگی ها بر روی پد.
  • کاهش ورود گرد و غبار به دلیل لایه های متعدد.
  • قابلیت ارائه در ابعاد و ضخامت های مختلف.
  • عمر مفید بیشتر (3 تا 5 برابر پوشال معمولی).
  • 30 درصد خنک تر در طول فصل.

معایب پد یا پوشال سلولزی کولر آبی انرژی

مشکل پوشال های سلولزی کولان سل، بوی بدی است که فقط در بار اول که دستگاه نصب میشود و یا پس از تعویض پوشال سلولزی از آن ساطع میشود. بویی شبیه سیم سوخته و یا بوی مرغداری.

را حل مشکل بوی بد پد یا پوشال سلولزی این است که ابتدا فقط پمپ کولر آبی را برای 8 ساعت روشن نمایید و بگذارید آب روی پوشال های سلولزی بریزد. بعد از گذشت این مدت، آب کولر را تخلیه کنید و این بار از کولر آبی بطور کامل استفاده نمایید و بعد از آن هیچ گونه بویی نخواهد داشت.

مزایای استفاده از کولر آبی سلولزی

استفاده از کولرهای آبی سلولزی مزایای بسیاری دارد که این کولرها را برای استفاده از دیگر خنک کننده ها متمایز می کند. در استفاده از کولرهای آبی سلولزی به دلیل استفاده از پوشال های سلولزی جذب آب بالاتری را خواهیم داشت که همین امر سبب می شود تا میزان خنک کنندگی نیز افزایش پیدا کند.

به طوری که در هر متر مکعب پد سلولزی جذب آب تا 60 لیتر است. همچنین طبق تحقیقات و گزارش های اعلام شده نتیجه نهایی در بررسی های این کولرها بر این بوده است که راندمان کولرهای سلولزی تا 80 درصد اعلام شده است که این راندمان در کولرهای پوشالی بسیار پایین تر است.

همچنین از دیگر مزایای این کولرها می توان به یکنواختی و یکپارچگی پدها اشاره کرد. که همین یکنواختی کمک م کند تا آب به صورت یکسان بر روی سطح پد پخش شود و هوا خنک تر شود. همچنین پدهای سلولزی استحکام بالایی دارند و در گذر زمان افتادگی یا تغییر شکل ندارند. 

از دیگر مزایای این پوشال ها می توان به جنس قاب دور آن ها اشاره کرد. جنس قاب دور این پوشال ها از گالوانیزه و یا آلومینیوم است که در برابر آب مقاوم است و به همین دلیل اکسیداسیون برای آن اتفاق نمی افتد و کمک می کند تا ماندگاری بالاتری داشته باشد. 

این پوشال ها برخلاف پوشال ها نیاز به تعویض سالیانه ندارند و باید هر 5 سال یکبار تعویض شوند. و در آخر لازم است اشاره کنیم که طرفداران محیط زیست از پوشال های سلولزی استقبال زیادی می کنند؛ چرا که در ساختار آن از مواد تجزیه پذیر استفاده می شود و هیچگونه ماده سمی در هنگام خنک سازی به فضا وارد نمی شود به همین دلیل به این پوشال ها دوستدار طبیعت نیز می گویند.

قیمت خرید پوشال سلولزی کولان سل انرژی 1402

جهت اطلاع از قیمت خرید پوشال یا پد سلولزی با ما تماس بگیرید تا قیمت روز خرید پوشال سلولزی محصولات کولان سل انرژی به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

دفتر مرکزی: ۸۸۳۰۰۹۵۱۸۸۸۶۵۰۶۹۸۸۸۶۳۹۵۰ -۰۲۱

شمال و شرق تهران: ۲۶۴۵۴۱۶۹-۰۲۱

غرب تهران: 44675162-021

قیمت فروش پوشال سلولزی کولان سل انرژی 1402

جهت اطلاع از قیمت فروش پوشال یا پد سلولزی با ما تماس بگیرید تا قیمت روز فروش پوشال سلولزی محصولات کولان سل انرژی به اطلاع شما مشتری گرامی برساند.

انواع محصولات پد پوشال سلولزی کولان سل برای مدلهای کولر آبی انرژی:

برای مشاهده مطالب و فیلم های آموزشی، به اکانت ما در آپارات و اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه فرمائید:

https://www.aparat.com/tikservice

https://www.instagram.com/tikservice.co

بازگشت به لیست

1 نظر در “قیمت پوشال سلولزی کولان سل انرژی 1402

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    محصولات پرفروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image